Mikä tuon kuvan sanoma sitten oli? Latauspaikkoja on vapaana, vaikka sitä on epäilty?
Laturit saa minun puolestani olla ihan miten tykkää, ei kiinnosta.Kollille uudempi Anjovis![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tuon kuvan sanoma sitten oli? Latauspaikkoja on vapaana, vaikka sitä on epäilty?
Laturit saa minun puolestani olla ihan miten tykkää, ei kiinnosta.Kollille uudempi Anjovis![]()
Jep. Tampereelta haettiin toi anjovis, tullessa tankattiin ja syötiin tuossa. Rahtarihintaan,tottakaiHollolan Matkakeidas?

Aha.Laturit saa minun puolestani olla ihan miten tykkää, ei kiinnosta.
Sitähän saa kohta jäädä omille hommille kokonaan.Tämä on nyt tätä sitä suunnitelman täytäntöönpanoa. -Ei voi sanoa että haaveiden täyttymistä.
Mutta ainakin puolet elämästäni olen miettinyt että sitten kun joskus olisi kunnon konepaja vehkeet itsellä.
-No, nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan.
Tänään taas sain täytettä talliin!
Näytä liitetiedosto 173192
Näytä liitetiedosto 173193

Niin no meinasinki että itse itsensä käskijäksi asiakashommiin.Niitä omia hommia on vaikka kuinka, mutta niistä kun ei sitä rahanpaskoa kerry
Mutta totta toinenpuoli. On tässä ehkä vähän silmällä samalla pidetty, että jos joskus jotain sattuu, niin ei ihan tyhjän päälle putoa.

Tuskinpa sinunkaan kohdalla koskaan tule tapahtumaan.ei ihan tyhjän päälle putoa.
Lehtipuhallin on yksi tehoa vaativimmista koneista ainakin Makita XGT sarjassa. Ei mene montaakaan minuuttia kun ladattu 40V 4Ah akku on tyhjä jos puhaltaa täydellä teholla.Pistin lehtipuhaltimen tulemaan kun nyt saa "akun kaupanpäälle"
Jospa sillä sokkelin vierukset ja ehkä jotain muutakin puhdistaa.
Energian tarpeen huomaa polttiksessakin. Ei Stihl BR600 tankilla pitkään puhalla. Murto-osan siitä ajasta mitä raivurilla sahais, vaikka on isompi tankki.Lehtipuhallin on yksi tehoa vaativimmista koneista ainakin Makita XGT sarjassa. Ei mene montaakaan minuuttia kun ladattu 40V 4Ah akku on tyhjä jos puhaltaa täydellä teholla.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.