Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jos alv on maksettu Suomeen niin silloin suomalainen asiakas vähentää sen maksettavista alveista ihan normaaliin tapaan. Ei joudu erikseen hakemaan tai ilmottaman mitään.Eikö tässä tapauksessa ALV palautus haeta suomen verottajalta jos ALV on maksettu suomeen?
Toisaalta tämä viimeisin lähetys josta sain palautuksen on seurannan mukaan lähtenyt Saksasta.
Siinä vaan on ongelma että sitä ALV numeroa ei löydy mistään ja kun kysyin sitä vevorin asiakaspalvelusta niin sainkin alvit palautuksena ja palautus kuitin perusteella myyjä oli irlantiin rekisteröitynyt. Tämän perusteella alunperin minun kuluttajana olisi pitänyt maksaaa irlannin ALV prosentin mukaan verot eikä suomen. Ihmettelen vaan että miten irlantiin alv velvolliseksi rekisteröitynyt myyjä palauttaa alvit minulle suomen % mukaan. Sanoisin että sillä alkuperäiseen kuittiin kirjitetulla ALV summalla ei ole mitään virkaa koska siinä ei mianita missään mikä on prosentti ja minkä maan ALV.VAT-numerosta näkee, että mihin valtioon yritys on ALV verovelvollinen.
Mikä numero on J:n jälkeen?Sellainen juuri ja juuri sisäänajettu Toyota. 580000km oli mittarissa.
Itseasiassa oli teidän kyliltä.Mikä numero on J:n jälkeen?
Toinen puoli oli täynnä abicoa yms. sähkö tarviketta ja oli mukana tuollaiset erikoispihdit ja lähes käyttämätön wurth kierreteräsarja. Jotain talliosaketta tyhjensi ja olisi saanut ostaa mukaan muutakin alan kamaa ja hyllyä pilkka hintaan, mutta ei mahtunut farmari autoon kuin nuo oikein.En itse hommannut jäi veljellä tuollaiset vahnigossa käteen kun oli tehnyt huudon, minä noudan kyllä..Jännä tietää mitä toisella puolella hyllyä on kun ei ole osannut kuvata sitä realisoija selvästi sielläkin ottolaatikot. Kai toi ton arvonen on.
Monet.fi/Konkurssihuutokauppa.fi
www.konkurssihuutokauppa.fi
Osui arpaonni kohdilleen aika helvetin hyvin, kun pari viikkoa aikaa just suunnittelin tuollaisten pihtien ostoa Amazonista, kun olis käyttöä veneprojektissa ja muuallakin tulevaisuudessa. toki halvempien mitkä ois maksanut jonkun 40€ onneks en ehtinyt tilaamaan.Oikein kunnon kaapelikenkäpihdit....
Halpa kasa oli, lähes ilmainen. Eikä ollu kaukana hakeakkaan....
Noi on pyöritettävät.Oliko vielä vaihtoleuatkin mukana eri kokoisille kengille
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.