Ajeloohan siel suunnalt ne Aat kans porttereilla, siis Aaretti ja Arskava .....Ei kyllä kehtais ruveta roploomaan...
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ajeloohan siel suunnalt ne Aat kans porttereilla, siis Aaretti ja Arskava .....Ei kyllä kehtais ruveta roploomaan...
Juu, sitä toista oon kyllä ropeloinutkin... Lähinnä maaliruiskullaAjeloohan siel suunnalt ne Aat kans porttereilla, siis Aaretti ja Arskava .....
....metalliruiskullaJuu, sitä toista oon kyllä ropeloinutkin... Lähinnä maaliruiskulla![]()

Noihin peltiä liitetään lähinnä kuularuiskulla.......metalliruiskulla![]()
Perään asti kun on saanut maalattua, niin keulasta pitää uus kerros aloittaa.Juu, sitä toista oon kyllä ropeloinutkin... Lähinnä maaliruiskulla![]()
Näinhän se maalatessa monesti tapahtuu.Perään asti kun on saanut maalattua, niin keulasta pitää uus kerros aloittaa.
Kohta alkaa kallion sisään luolastoa syntymään...En tiennytkään että kivinen tontti tämmöstä kaipaa....ei kerrota koneen unohtajalle että se on täällä
Näytä liitetiedosto 128024
Itse asiassa, näin on jo tapahtunutPerään asti kun on saanut maalattua, niin keulasta pitää uus kerros aloittaa.

Tiiä vaikka mulkwistilandiaan astiKohta alkaa kallion sisään luolastoa syntymään...
omistaja saa kyllä tulla touhuumaan ei vasurilla pitkälle pötkitä.Juu,on metalliväri....metalliruiskulla![]()

Paitsi jos on molempikätinen kuten meikäläinen. Kynää pidän vasemmassa, palloa heitän oikealla, moni juttu hoituu kummalla tahansa.Tiiä vaikka mulkwistilandiaan astiomistaja saa kyllä tulla touhuumaan ei vasurilla pitkälle pötkitä.
Meikäläisellä, päinvastainen, palloa heitän vasemmalla, kynää käytän oikealla. Ei antanut kansakoulun opettaja opetella vasemmalla kynäilemään kun teloin oikean käden kantositeeseen, määräsi pitämään lomaa. No, esm vasaran ja käsisahan käyttö käy hyvin molemmilla.Paitsi jos on molempikätinen kuten meikäläinen. Kynää pidän vasemmassa, palloa heitän oikealla, moni juttu hoituu kummalla tahansa.
joo sekasikiö täälläkin.Paitsi jos on molempikätinen kuten meikäläinen. Kynää pidän vasemmassa, palloa heitän oikealla, moni juttu hoituu kummalla tahansa.
...ja sitten vielä mirraa ja lakkaa portterin päälle...Näinhän se maalatessa monesti tapahtuu.
Absoluuttisen käsittämätöntä. Meikäläinen on niin oikeakätiseksi johdotettu et käsien voimatasokin on erilainen ja paljon. Vaikkapa sahaaminen tai ruuvin kiertäminen täys mahdottomuus vasemmalla. Jännää tuo sekakätisyys ja siitä varmasti myös etua.Jep. Sekakätinen myös. Ei pääse vieraisiin. Kynä vasemmassa, kitara ja golf oikealta samoin heittolajit. Saha ja vasara kummalla tahansa.
Itse luulisin että harjoittelemalla vasemmasta vois saada oikean veroisen. Sitä harjoittelua ei vaan ikinä tule tehtyä kun kaikkeen tarkempaan puuhaan aina valitaan se oikea käsi.Absoluuttisen käsittämätöntä. Meikäläinen on niin oikeakätiseksi johdotettu et käsien voimatasokin on erilainen ja paljon. Vaikkapa sahaaminen tai ruuvin kiertäminen täys mahdottomuus vasemmalla. Jännää tuo sekakätisyys ja siitä varmasti myös etua.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.