Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jos sinne laittaisi käsijarrulle kytkimen, ellei jo merkkivaloa varten ole, ja kytkisi sillein, että katkoo moottorinohjaimelta virrat, kun jarru on päällä.Se paska hajos soitti anoppi, meninpä sitä sitten eilen katsomaan. Ei se liikunut edes työntämällä, oli yrittänyt ajaa käsijarru päällä ja moottori oli palanut kuin siihen menevä johtosarja sulanut. Etsin ja etsin sopivaa moottoria ja Intiasta saakka se pitti sitten tilata 300€ kiitos, ei ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin että käsiijarruvaijeri pitää irroittaa . Saa siitä kahvajarrut lukittua mutta onneksi ei osaa niitä lukita.
Melkein joko-tai kuluttaa virtaa jarrupäällä, tai sitten vaatii jonkun ei-niin-joka-hyllystä-löytyvän tilansa muistavan kytkimen(/releen/kontaktorin).Jos sinne laittaisi käsijarrulle kytkimen, ellei jo merkkivaloa varten ole, ja kytkisi sillein, että katkoo moottorinohjaimelta virrat, kun jarru on päällä.
Eiko sellainen kytkin toimis, mikä katkaisee virtapiirin kun jarru on päällä. Sen kytkisi moottorinohjaimeen kaasupolkimen piuhaan tai vastaavaan ohjausvirtapiiriin, että ei anna painaa kaasua. Ei tarviis ajomoorrorin paksuja piuhoja katkoa.Melkein joko-tai kuluttaa virtaa jarrupäällä, tai sitten vaatii jonkun ei-niin-joka-hyllystä-löytyvän tilansa muistavan kytkimen(/releen/kontaktorin).
Mutta joku tuommoinen se varmaan paras/varmin ratkaisu ongelmaan olisi.
Voisi toimia noinkin. Riippuu vähän miten fiksu ja "häiriövarma" moottorinohjaus laitteesta löytyy.Eiko sellainen kytkin toimis, mikä katkaisee virtapiirin kun jarru on päällä. Sen kytkisi moottorinohjaimeen kaasupolkimen piuhaan tai vastaavaan ohjausvirtapiiriin, että ei anna painaa kaasua. Ei tarviis ajomoorrorin paksuja piuhoja katkoa.
Perintöä odotellessa..En uskaltaisi kajota Anopin kulkineen jarruihin ..
Nimenomaan, jarru päällä, rele ei saa virtaa, kaasupoljin ei toimi.Eiko sellainen kytkin toimis, mikä katkaisee virtapiirin kun jarru on päällä. Sen kytkisi moottorinohjaimeen kaasupolkimen piuhaan tai vastaavaan ohjausvirtapiiriin, että ei anna painaa kaasua. Ei tarviis ajomoorrorin paksuja piuhoja katkoa.
Kummanpuoleiselle liikenteelle nuo on? Vai onko symmetriset? Pyöreäkupuiset Lucasit on ihan rahanarvoista tavaraa, eipä uusia löydy kuin maailmalta tilailemalla tai älyttömään hintaan jostain brittiautojen erikoisliikkeestä kotimaasta. Voisin jopa olla kiinnostunut ostamaan, ellei ole oikeanpuoleiselke liikenteelle, on ne niin paljon hienommat kuin jotkut suoralasiset Hellat, tms.Vähän päivitystä tähän asiaan, se tilaamani uusi moottori Intasta ei tullut. Paketissa oli vain jotain 1960 luvun Lugas umpioita, tytär reklamoi usein uhkailenkin ja lopulta rahat palatettiin. Umpiot saa kuulemma pitää, tänään tilatiin taas Saksan Amazoonista, saa nähdä miten nyt käy? Onko kellään tarvista moisille umpiolle?
Näytä liitetiedosto 135875Näytä liitetiedosto 135876Näytä liitetiedosto 135877
Siis meinaakko myydä jonku auton maahan jossa vasemmanpuoleinen liikenne...ellei ole oikeanpuoleiselke liikenteelle,
Meni sanat sekaisin. Ajattelin kirjoittaessani yhtä aikaa, että oikeanpuoleiselle liikenteelle ja ei vasemmanpuoleiselle, ja menin sotkemaan lauseessa sanat. Eli meikäläiselle liikenteelle käyvät tai symmetriset voisi kiinnostaa. Ihan vaan jemmaan, kun tuon MGB:n joskus ehtii laittamaan ajoon.Siis meinaakko myydä jonku auton maahan jossa vasemmanpuoleinen liikenne...
Eli ilmeisesti 7" umpio. Kyllä niillekin kysyntää on. Saattaisi sopia esim. vanhempaan kuorma-autoon. Kuinka monta niitä on?Se on suoraan mitattuna ehkä 170mm,ä ja kupuna 185-190mm,ä