Tulee vain kuvissa alla näkyvät, mutta mihin kirjoitetaan videon nimi?
Lapsille tarkoitettu - toimii. Sininen 'lataa' toimii. Sitä jos painaa, niin saman tien lähtee ja videon nimeksi tulee päivämäärä.
Androidi on käytössä.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Sovelluksessa tulee tämän näköstä. Et kai verkkoselaimella yritä niitä ladata?
Näytä liitetiedosto 149517
Kanada! Mä oon siellä, ainakin tabletin (Galaxy tab A8) mukaan. Viime yönä oon sinne muuttanut. Eli kellonaika ja sijainti päin honkia, mistäs moinen saattaa johtua, vai onko lopun alkua? Laitteen tai reitittimen uudelleenkäynnistys ei auttanut, ja netistä se kellonajan ja aikavyöhykkeen hakee..
Näytä liitetiedosto 150204
Onko koneessa kellonaika oikeassa, ja toimiiko kaikki muut sivut normaalisti?Näytä liitetiedosto 159552
En sitten millään saa työkoneella sivustoamme auki, on kai työnantajan määrittelemä tietosuojaus niin tiukaksi laitettu vai mikä lie. Vai onko tämä nyt oikeasti niin vaarallinen sivusto?
Mikä nettiselain sulla on ja pystytkö lataamaan toista selainta.En sitten millään saa työkoneella sivustoamme auki, on kai työnantajan määrittelemä tietosuojaus niin tiukaksi laitettu vai mikä lie. Vai onko tämä nyt oikeasti niin vaarallinen sivusto?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.