Sähköavusteinen polkupyörä

Tjoo, se oli toi kuntengeille tehty ouppensorsa firmis niin paska purkka, ettei mulla o enää siitä sen koodista
käytös ku jotku roottorin kulmat numeroina mcu:lla käytettyjen pinnien lisäks, ja niitäki vielä tod.näk. hieron,
ettei jää sitäkää vähää jäljelle:leveahymy: eli joo porttasin loputkin bbs-fw:n tsdz2:selle tarkoitetusta koodista:propää:.

Nyt se on käytännössä peukkukaasu-only, ku sekin jo riittää tässä kohtaa mulle kuormatrikeen, eikä mulla ole
itsellä PAS-anturia(eikä kuormatriken ekaan versioon edes polkimia tule), niin ei o tullu sille koodii väännettyä.
Mcu:lla ois vielä vapaa ajastin sillekin, että siitäkin vois vielä hyvän saada. Vastaantulleet versiot tuolle 1pinnin
PAS-anturille on olleet ihan sellaista paskaa(koodina), etten niistä mitään vaivoikseni huoli, se kun olisi hyvinki
luotettavasti laitettavissa toimimaan yhdellä ajastimella, jolla lienee hoituis koko anturi ilman, että "itse laskee"
manuaalisesti kuinka pitkään toi PAS pinni viettää aikaa ylhäällä/alhaalla(tämä yksistään kertoo jo suunnan).
Niin oli, parina päivänä vaan satoi muttei sovi valittaa...:Häh:

60,4 kmh irtoaisi moottorista kun kokeilin ylärajaa, nyt palautettu 25kmh kun olen kuuliainen kansalainen.
Yli 2x poljinnopeus voisi olla ika haastava läskipyörässä....

Näköjään vielä saatavissa tuo pyörä, mutta ompa pituusrajotteinen runkokoko.
Katoin löytyiskö emännälle tuolta mutta pituusrajoitteet tosiaan iskee kovasti. Ne harvat riittävän pienellä rungolla sitten hyvin hintasuojattuja, osa noista näyttää muutenkin olevan kalliimpia kuin uusi vastaava.

Olikos täältä kukaan muokannut ratastettua hubimoottoria akkuun jarruttavaksi ? Eli siis ilmeisesti
hitsannut hubin sisältä jotai vapaaratasta jumiin, että moottori pyöris väkisin molempiin suuntiin,
jolloin sillä vois jarruttaakin🤔.

Jos kesäpyöräilyreissuilla osuu Suonenjoelle, niin Lintharju on hieno paikka.

Ensin ajeltiin viitoitetun MTB-reitin mukaan. Se oli vähän ahtaan oloista nypytystä, joten siirryin ajamaan peruskartan mukaan sen kummemmin opasteista välittämättä. Lopputulos oli oikein onnistunut.

Kun tähtää ajelemaan tuohon harjun päälle, niin näkymät ovat aika upeat.

IMG_8781.webp
IMG_8782.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin