Tjoo, se oli toi kuntengeille tehty ouppensorsa firmis niin paska purkka, ettei mulla o enää siitä sen koodista
käytös ku jotku roottorin kulmat numeroina mcu:lla käytettyjen pinnien lisäks, ja niitäki vielä tod.näk. hieron,
ettei jää sitäkää vähää jäljelle

eli joo porttasin loputkin bbs-fw:n tsdz2:selle tarkoitetusta koodista

.
Nyt se on käytännössä peukkukaasu-only, ku sekin jo riittää tässä kohtaa mulle kuormatrikeen, eikä mulla ole
itsellä PAS-anturia(eikä kuormatriken ekaan versioon edes polkimia tule), niin ei o tullu sille koodii väännettyä.
Mcu:lla ois vielä vapaa ajastin sillekin, että siitäkin vois vielä hyvän saada. Vastaantulleet versiot tuolle 1pinnin
PAS-anturille on olleet ihan sellaista paskaa(koodina), etten niistä mitään vaivoikseni huoli, se kun olisi hyvinki
luotettavasti laitettavissa toimimaan yhdellä ajastimella, jolla lienee hoituis koko anturi ilman, että "itse laskee"
manuaalisesti kuinka pitkään toi PAS pinni viettää aikaa ylhäällä/alhaalla(tämä yksistään kertoo jo suunnan).