Renkaita ja vanteita Virosta

Kumit on ajettu (vanteelle) mutta ei oo vielä korkattu! :D
No tuohan menee sitte ku sillä entisellä isännällä jonka lääkäri käski kortonkia käyttää. Sitte ku oli emäntä taas kerran pieniinpäin, lääkäri julmisteli isännälle, etteä et sitte käyttäny kortonkia vaikka käskin....
Isäntä tulistu.. "Jumaliste, kyllä oon käyttäny, pois en oo ottanku ku kustessa ja naidessa...."

Tilasin tuohon Virosta uitettuun Aurikseen naastrehvid alkuperäismaasta. Jospa se tykkäisi niistä, tuulahduksena kotikulmilta.

Kuriirikyytinä kotirappusille yhteensä 411€. Maksu Visalla, joten jonkinmoinen turva on olemassa.

rehvid.webp

Tilasin tuohon Virosta uitettuun Aurikseen naastrehvid alkuperäismaasta. Jospa se tykkäisi niistä, tuulahduksena kotikulmilta.

Kuriirikyytinä kotirappusille yhteensä 411€. Maksu Visalla, joten jonkinmoinen turva on olemassa.

Näytä liitetiedosto 119785

Rouvan autoon pitäis myös uusia talvikumit. Sopiva koko näyttäis olevan rahteineen 33 euroa kierrokselta halvempi tuolla kuin kotimaassa.

Itse olen monet renkaat ostanut Pirkkalan Rengaspalvelusta. Melko kilpailukykyiset hinnat.

Virolainen kumiliikekulttuuri on vähän suurpiirteistä, kuten aiemminkin on tullut huomattua. Tilausvahvistus luvataan 24h sisällä, mutta käytäntö on toinen.

Piti siis kysellä tilauksen perään. Mauno vastasi notta ei hätiä mitiä. Vasteaika kyselyyn varsin hyvä.

kumikysely.jpg

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin