Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kaava-alueella saattaa pressuhalli olla ainoa vaihtoehto lupien takia. Haja-asutusalueella ei niinkään. Jos on maa- tai metsätila, niin kylmään halliin ei eds lupia monessa paikassa tarvitse. Kotikunnassanikin alkutuottaja saa kylmän, eristämättömän tuotantorakennuksen tehdä 100 m2 asti pelkällä toimenpideilmoituksella.Miksi ihmiset ostaa pressuhalleja? No samasta syystä kun rakentavat saunakärryjä.
Ja viereen toisen, sitte vähän ajan päästä laitetaan pitkät kattotuolit harjalta harjalle ja purkaa entiset vastakkaiset ulkoseinät pois, tai sitten ei pura....Kaava-alueella saattaa pressuhalli olla ainoa vaihtoehto lupien takia. Haja-asutusalueella ei niinkään. Jos on maa- tai metsätila, niin kylmään halliin ei eds lupia monessa paikassa tarvitse. Kotikunnassanikin alkutuottaja saa kylmän, eristämättömän tuotantorakennuksen tehdä 100 m2 asti pelkällä toimenpideilmoituksella.

Kysy jostain kone-/laitevuokraamosta onko poistossa olevia lainapeitteitä. Joku iso jos on sopiva reunavika tms joka ei haittaa sulla käyttöä niin saattaa hyvällä tuurilla löytyä jopa edukkaasti.on tässä hitsuuttelutilan puute, ja se ettei ole kun ihan aivan täysin kaikki rojektit kesken, haitannut hieman harrastuksia niin alkanut miettiä päissään jos rakentelis uutena projektina joutenpäissään pihamaalle vaimon mieliks pressutallin... kakkosnelosta ja lautaa löytyy pihasta sen verran että niistä rungon tekasis ja ostamalla kaupasta ostaisi pressuja
minkään pingpongin pierutalleja en meinannut ostaa, ennemmin nekin rahat kunnolliseen pressuun laittas..
starkilla näköjään on https://www.stark-suomi.fi/tuote/suojapeite-raptor-6x10-m-92yw ressua jonkunhintasta, tekeeköhän noilla hevonpersettä? kestääkö nämä kevyttä rälläköintiä ja hitsuuttelutoimintaa? oikeestaan tarve ois 10x12m pressulle mutta...![]()

Ei kyl oo paha. Mullon kaksi 6x8 Suomi-Pressua Motonetistä ja nyt näkyy olevan 359€/kpl.Tuo Starkin pressu ei ole pahan hintainen. Laatua on tietysti vaikea arvioida. Ostin itse samankokoisen Suomi-pressun Tokmannin verkkokaupasta kesällä. Muistelen että olisi maksanut vähän yli kolmesataa.
tuolta https://konekansa.net/threads/pressuja-puukasojen-päälle-edullisesti.575/page-2 löyty https://www.ekapalvelut.fi/eko-tuotehinnasto, näinköhän onnistus jotenkin 2m soirosta kötöstellä... pitkänä siivu poikittain yli, runkoon ruuvilla reunat kiinni ja toista viereen, ei sitä vaan pura pirukaan sen jälkeen![]()
Jep. Niissä saattaa olla "valuvirheitä", eli reuna voi olla jäänyt vajaaksi, eli muovia ei ole virrannut tukikudoksen reunaan asti. Minulla on pressua, josta puuttuu muovi toiselta puolelta, kudos näkyy. Ihmeen käyttökelpoista sekin on kyllä ollut.Rullassa saattaa olla monenmoista, pätkä hyvää, pätkä pelkkää tukiverkkoa jne.

Minä ostin tälläistä kakkoslaatua Savenmaalta, yhden täyden, ja yhden hieman vajaan rullan. En muista montako kymmentä metriä sitä rullalla oli, mutta täyttä rullaa ei yksin siirtele. Kolmisenkymmentä vajaan viiden neliön palaa siitä olen leikellyt, ja toista rullaa on vielä jonkin verran jäljellä. Maksoi rahteineen n. 250 euroa verollisena.Minulla on pressua, josta puuttuu muovi toiselta puolelta, kudos näkyy. Ihmeen käyttökelpoista sekin on kyllä ollut.
ja lopputuote näkyy ikävästi googlen kartassa parin vuoden päästä..borgholmin kuivatelakankin katolle meinasin joskus laittaa käytettyjä peltejä, mutta en sitten laittanutkaan. Sitten sitä ei olisi enää oikein voinut nimittää teltaksi.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.