Pienkoneiden laatu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viime kesänä oma kìinanihme kävi käynnistyksen jälkeen hetken. Syyksi paljastui bensaletku. Olin kiinnittänyt huomiota jyrkkään mutkaan letkussa, .mutta kun se ei vaivannut niin annoin olla. Viime kesänä vaihdoin pienkonebensasta letkubensaan niin se jyrkkään kurvi rupesi ahdistamaan. Rautalanka tuki kurvia, niin taas pelitti.

Moro

Ei ole bensaletkuvika ja tankkikin on siivottu,mysteerivikahan tämä on,ei viitsisi montaa euroa tällaiseen sijoittaa.
Tän sain kolmella kympillä hakea.

Vittusaatanaperkele

Hihnan kyrväke pääsee kiinanbulkkipaskassa hyppimään yli ja pura koko paska että saa takaisin. Samaan leikkuriin saa tehdä muutamaan kertaan kesässä.

"Tää on nyt vaan niin hyvä leikkuri..."

IMG20230618200937.webp

Sama konstruktio Stigasta Makitaan.

Käyttäjässä ei mitään vikaa....koneen syy se on...kyllä ne kiinanherkutkin pitää korjata jo uutena.

Onko ne juottanu seisonutta kahvia tihlin fanipojalle esson baarissa ku noin äksynä taas :D
Minä pöljä viilasin taas väärin ketjua ja irrotin limppiä. Vielä kun saisi eukon juoniteltua limpin irrotukseen niin ois aika jeppis :)

Näytä liitetiedosto 116495
Hahhaa..👍 Älä ammu viestintuojaa. Ei kai se mun vika ole jos ruottissa on juutalainen yrityskulttuuri. Onneksi olkoon uudesta paskaläjästä. Osta sille eukolle sanonko minkä merkkisen sahan.😂

Hahhaa..👍 Älä ammu viestintuojaa. Ei kai se mun vika ole jos ruottissa on juutalainen yrityskulttuuri. Onneksi olkoon uudesta paskaläjästä. Osta sille eukolle sanonko minkä merkkisen sahan.😂
Tällä foorumilla on muitakin viestintuojia joilla asenne on kohdallaan. Miten on sulla mennyt noin niinku omasta mielestä?

Käyttäjässä ei mitään vikaa....koneen syy se on...kyllä ne kiinanherkutkin pitää korjata jo uutena.
Muovinen hihnapyörä kuluu kun asento hihnan suhteen on kiristävän jousen vedon vuoksi väärä. Koko vetävä akseli menee vaihtoon ja saatavuus on ollut heikohko. Maksaa enemmän kuin uusi leikkuri. Rakennetta ei ole edes tarkoitettu kestämään.

Muovinen hihnapyörä kuluu kun asento hihnan suhteen on kiristävän jousen vedon vuoksi väärä. Koko vetävä akseli menee vaihtoon ja saatavuus on ollut heikohko. Maksaa enemmän kuin uusi leikkuri. Rakennetta ei ole edes tarkoitettu kestämään.
juu ite pitää korjata ja tehä parempi paremmasta matskusta.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin