Kai se valokaari hitsatessa kuuluu asiaan.Silloin kun sähkö tuntuu tai näkyy, on se yleensä väärässä paikassa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kai se valokaari hitsatessa kuuluu asiaan.Silloin kun sähkö tuntuu tai näkyy, on se yleensä väärässä paikassa.
Kyllä, siksi tuossa viestissäni onkin, yleensä.Kai se valokaari hitsatessa kuuluu asiaan.
Mutta jos olisin vakuutusmyyjä niin.....
Tätä mä hiukan hain =D.en myis…
muttakun pitäis löytää ensin ostajaTätä mä hiukan hain =D.
Silloin kun sähkö tuntuu tai näkyy, on se yleensä väärässä paikassa.
Kyllä se sähkö kulkoo ilman moisia hömpötyksiäkin .....
Mr. Electric Horsepower.
Respekt.
Tilastot osoittavat että sähkö tappaa vain pahoja.
Hyvä sydänmisillä ei ole mitään pelättävää.
Telkkaria en uskaltaisi laittaa vikavirta releen taakse,

Miksi et uskaltaisi laite.
-
- Telkkari jätetään valmius tilaan (st by), jolloin vikaantuminen on yleisempää kuin kokonaan sammutetulla telkkarilla.
No kyllä meillä telkkari on aina päällä, se puhuu mulle. Mieti itse miltä tuntuisi jos kauniit ja rohkeat jäisivät näkemättä epävarman vikavirta releen toimimattomuuden takia? Tai uutisten koronatilanne...en kyllä halua ottaa tarpeettomia riskejä.
No kyllä meillä telkkari on aina päällä, se puhuu mulle. Mieti itse miltä tuntuisi jos kauniit ja rohkeat jäisivät näkemättä epävarman vikavirta releen toimimattomuuden takia? Tai uutisten koronatilanne...en kyllä halua ottaa tarpeettomia riskejä.
Kyllä mä yhden tulipalon kestän, mutta en sitä epävarmuustilannetta etten tiiä mitä Ritkelle kuuluu.
En usko, että kaljat ja makkarat omin jaloin ulos asti pääsevät. Jo muutenkin pitäisi hieman huolestua, jos makkarapaketit alkavat itsekseen liikkumaan, saattaa parasta ennen päiväys olla jo hieman ylittynyt...kissa ja koira saa kyllä tulla omin jaloin ulos. Tietty kaljat ja makkarat, jos vain mahdollista.
En usko, että kaljat ja makkarat omin jaloin ulos asti pääsevät. Jo muutenkin pitäisi hieman huolestua, jos makkarapaketit alkavat itsekseen liikkumaan, saattaa parasta ennen päiväys olla jo hieman ylittynyt...![]()
Noo.. makkarat ostan -30% leimalla..., mutta pakko myöntää kaljat on kyllä käyneitä.. juon mä ne silti.
Mistä muuten mahtaa tulla sanonta "huitsin Nevada"
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ihmiset-kulttuuri/artikkeli-1.495121
Etymologia[muokkaa]
Sana “huitsin” on ollut käytössä jo 1950-luvulla, esim. sanonnassa “huitsin hyvä”, ‘erittäin hyvä’. Nevada taas liittyy tässä sanonnassa 1960–1970-luvuilla Nevadan osavaltiossa Yhdysvalloissa, keskellä ei-mitään, tehtyihin ydinkokeisiin. Tämän selityksen on esittänyt professori Heikki Paunonen, ja sitä pitää myös Kotus pätevänä.[1][2]
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.