Tuskin tätä hae
No iheassiissa juu just tuota , oisha se nyt pitänä hoksata kahtoa Malisen tarjonta.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin tätä hae
Yhdellä metallipajalla tekivät tollaisia pohjia kärryihin, oli helpompi kuskata kotia missä loppuvalmistus tapahtui. Eikä näyttänyt niin selvästi kärryn pohjapelliltä pajalla.Tuli Mieleen noista profiileista auton kevytperäkärry, jossa pohjakin oli pellistä tehty. Vierekkäin oli pellistä särmättyjä profiileita, kuin lautoja. Olisikohan ollut Teräskärry merkiltään. Yhdellä naapurilla oli parikymmentä vuotta sitten. Ei näyttänyt kovin hyvältä, oli alkanut repeilemään vähän joka puolelta.
Kuskaatko kelkkaa sillä kärryllä? Ohjainrauta puraisee hyvin kiinni alumiiniin.Mulla on alumiini turkkilevy. Muuten rosteri kärry, akseli on tieten mustaa. Käytin silloisella Jarolla peittauksessa, tuli hyvä.
Mulla on kuomukärry kelkkaa varten, filmivanerilla. Se on avo malli ja ilman jarruja, se rosterikärryKuskaatko kelkkaa sillä kärryllä? Ohjainrauta puraisee hyvin kiinni alumiiniin.
Joskus olen huomannut, kun on kelkkaa ajanut johonkin kärryyn alumiiniramppeja pitkin, niin toppaa helpolla jo puolivälissä. Näitä töissä välillä näkee. Jossain kärryssä näin siitä vihreästä muovilevystä tehdyt suikaleet suksien alle kärryn pohjalla. Omassa kärryssä ja rampeissa on vaneripohja.Mulla on kuomukärry kelkkaa varten, filmivanerilla. Se on avo malli ja ilman jarruja, se rosterikärry
Otettavaa vaan tarpeeksi vauhtia... -tiedän yhden joka otti vähän liikaa ja meni vetoauton takalasista läpi.Joskus olen huomannut, kun on kelkkaa ajanut johonkin kärryyn alumiiniramppeja pitkin, niin toppaa helpolla jo puolivälissä. Näi
Vähän hankala on vauhtia ottaa, kun toisen joutuu ajamaan pakilla kyytiin...Otettavaa vaan tarpeeksi vauhtia... -tiedän yhden joka otti vähän liikaa ja meni vetoauton takalasista läpi.
Tiiän yhen , kuka se olisi voinut ollaOtettavaa vaan tarpeeksi vauhtia... -tiedän yhden joka otti vähän liikaa ja meni vetoauton takalasista läpi.
Kippikärryyn ei paljon vauhtia tarvi ja aina on nätisti pysähtyny etulaitaan eikä kuskikaan oo jatkanu matkaaTiiän yhen , kuka se olisi voinut olla, mutta onneksi ehkä ei .
Silloinhan yleensä puhuttiin öljyiskarista ja kaasuiskarista - ja se kaasuiskari pukkas ittensä pitkäksi, ööli ei.
Eikös ne lähde ihan niin kuin muissakin kasikoneissa? Vipat ja tönärit pois ja imusarja pois tieltä. Ainahan tietysti olis hyvä vaihtaa nokka ja nostajat sarjana, ei välttämättä kummtkaan ole pitkäikäiset, jos vain nostajat vaihdetaan.Muistaakos joku, saako Fordin V-8 moottorista ( en muista oliko 351 W vaiko C moottori , vaiko 302 kones ) venttiilin nostimia vaihdettua kansia irroittamatta ?
-70 vuosimallin Torino olis kyseessä ......
Ite kun en noiden Foordien kanssa ole isommin puljaillut .....
Ilmeisesti vaan nostajassa on sakkatukkeumaa, vuosiin ei tuolla ole ajettu juuri ollenkaan,Eikös ne lähde ihan niin kuin muissakin kasikoneissa? Vipat ja tönärit pois ja imusarja pois tieltä. Ainahan tietysti olis hyvä vaihtaa nokka ja nostajat sarjana, ei välttämättä kummtkaan ole pitkäikäiset, jos vain nostajat vaihdetaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.