- Liittynyt
- 5 Helmikuu 2015
- Viestit
- 9,987
Eräät kulkimet eivät lakiteknisesti saa kulkea tiettyä nopeutta lujempaa ja sen valvomiseen olisi hyvä löytää jonkinlainen instrumentti.Mikä lie nopeusseurannan tarkoitus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Eräät kulkimet eivät lakiteknisesti saa kulkea tiettyä nopeutta lujempaa ja sen valvomiseen olisi hyvä löytää jonkinlainen instrumentti.Mikä lie nopeusseurannan tarkoitus?
VAlvomiseen on laite nimeltä tutka ja valvojakin on tietynlaisen koulutuksen saanut henkilö jolla on oikeus määrätä liian nopeasta vauhdista erilaisia sanktioita, yleensä rahallisia.Eräät kulkimet eivät lakiteknisesti saa kulkea tiettyä nopeutta lujempaa ja sen valvomiseen olisi hyvä löytää jonkinlainen instrumentti.
Sitä voi itsekkin jakaa tarvittaessa erilaisia sanktioita ennen kuin herra sininen astuu tutkan kanssa kuvioon ja siitä myös vanhemmat saavat sitten sanktioita.VAlvomiseen on laite nimeltä tutka ja valvojakin on tietynlaisen koulutuksen saanut henkilö jolla on oikeus määrätä liian nopeasta vauhdista erilaisia sanktioita, yleensä rahallisia.
Kuullostaa sopivalta laitteelta myös työkoneisiin.Mikä lie nopeusseurannan tarkoitus?
Itselläni on autossa GPS seuranta(TKSTAR 905), joka piirtää kartalle sijainnin, nopeuden ja pysäköinnit. Saa myös aktivoitua, jos tapahtuu heilahdus pysäköinnin aikana.
Silloin, kun auto ei liiku, niin kestää noin 3 kk akku ja ollaan 40% paikkeilla. Liikkuvassa ajoneuvossa ehkä kuukauden kestää akku. Laite on käytössä lähinnä autolomareisuilla. Helppo löytää auto isossakin kaupungissa, jos sen on hukannut.
Laitteessa on oma sim kortti, joten seurantaa voi tehdä etänä kännykällä, tai läppärillä.
Ei muita kuluja. Käyttää datayhteyttä tiedonsiirtoon. Käytössä Elisan laitenetti, jossa data kuuluu liittymään. Tämä laite päivittää tietonsa 30 s välein. Sen saa hälyttämään, jos laite tärähtää pysähdyksen jälkeen. Laitteeseen saa kytkettyä myös ylinopeushälytyksen ja varoituksen akun tyhjenemisestä. Näytöstä näkyy akun varaus prosentteina. Laite hälyttää tarvittaessa myös kolmeen valittuun puhelinnumeroon. Sijainti näkyy Googlen tie- ja maastokartassa. Läppärillä voi valita karttapohjan useasta vaihtoehdosta. Kartalla saa ajettua reitin läpi eri nopeuksilla ja halutessaan näkyy kaikki pysähdykset ja niiden pituudet. Valita voi minkä, tai mitkä päivät vain ajettaviksi näytöllä. Ne on tallennettuna varmaan huipputurvalliseen kiinalaiseen tietokantaan.Kuullostaa sopivalta laitteelta myös työkoneisiin.
Varkauden varalta olisi hyvä olla paikannus.
Tuleeko sim -kortin lisäksi muita kuluja, kuten sovelluksen kuukausimaksu tms?
...käy niinkuin tossa naapurikylässä yhdelle isille.Sitä voi itsekkin jakaa tarvittaessa erilaisia sanktioita ennen kuin herra sininen astuu tutkan kanssa kuvioon ja siitä myös vanhemmat saavat sitten sanktioita.
Löytyiskö tuosta: https://www.muudi.fi/ip-luokitukset...ään,kotelointiluokan on oltava vähintään IP21.tiskialtaan päällä oleva valaisin, siis yläkaappien alla. mikä ip-luokitus vaaditaan?? talo rakkennettu -82?? peri eri aatteessa kuivatila mutta toisaalta vettä lähellä.
Valoteho ei oikeastaan ole hävinnyt, mutta sävy on hyvin keltainen. Arviolta heittäisin 2500 K.Kyllähän se ledi, on sitten mikä vaan, valotehoaan menettää vuosien aikana.
Eikös sinne voi laittaa vaijerin päähän keskuslukon moottorin tai jonkun solenoidin, mikä vetää sammuksiin. Sillein laittaa, että lepotilassa vetää sammutinta ja jännitteisenä pästää sammuttimen pois. Ilmeisesti halu on sada sammutus virtalukkoon, ettei erillinen sammutusnappi tule kyseeseen? Onko virtalukossa hehkutus väärään suuntaan kääntämällä? Volvon joissain venekoneissa sammutetaan kääntämällä avainta vastapäivään, kytkee silloin sammutussolenoidille virran.Onkohan kukaan rassannu rivipumpulliseen valmetin koneeseen solenoidia sammuttimelle? Kuulemma on tosi kallis se virallinen ja virityksille nuukasti tilaa. Vaijerihan tuossa siis alun perin.
Mulla veneessä on solenoidi napilla. Volvo-pentassa tosiaan on sillein, että sammuu avainta "väärään" suuntaan kääntämällä.Yleensä nuo sammutinsolkut, jotka vaijeria vetää, on sellaisia että jännitteellä vetää ( jonkinlainen aikaviiverele ) ja jännitteettömänä palautuu jousivoimalla käyntiasentoon.