Niin olikin!Näin pikasilmäyksellä jokin angervo, Filipendula. Mitä todennäköisimmin norjanangervo. Vanha perinnekasvi![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Niin olikin!Näin pikasilmäyksellä jokin angervo, Filipendula. Mitä todennäköisimmin norjanangervo. Vanha perinnekasvi![]()
VW LT 35 -98 2,5 Tdi moottorilla, 102 hv. Mistä tietää moottorin tyypin, ACV tms?
Nuo Japsien moottorikoodit taitaa spesifioida vaan pelkästään mootyorityypin. Sakemanneilla kun on samasta moottorista samanlaisessa autossa monta eri versiota. Ainut ero saattaa olla joku ohjainlaitteen ohjelmointi ja se ohjainlaite ei käy sitten siitä toisesta tyypistä. Sen takia tuo moottorin spesifioiva koodi on niin tärkee noihin Volkkareihin. Se tosiaan selviää niin loppuvaiheessa valmistusta, mikä moottori sinne nyt sattui tulemaan, vai pitääkö keksiä tälle ihan uusi koodi, että sitä ei stanssata mihinkään valmistekilpeen. Se tulee paperisena tarrana huoltokirjaan ja esim. henkilöautoissa paperitarrana tavaratilan maton alle. Kun se kerran kostuu kunnolla, häviää tekstit tai koko tarra. Kantakorttitiedot on käytännössä ainoat, mistä se selviää vanhempaan autoon. Ja sitten, jos sinne on vielä joskus vaihdettu moottori....Ainakin Pajerosta näyttää moottorikoodin.
Tää toimi, kiitos!Kokeile piruuttas https://www.skruvat.fi/?gclid=EAIaIQobChMIhILh_diC3AIVSomyCh3cOgwaEAAYASAAEgILf_D_BwE
Ainakin Pajerosta näyttää moottorikoodin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.