Eurokumista oon hommannu jotain kumihihnoja esim. Terrin ja Telacatin telojen hihnat valmiiksi reijitettynä. http://www.euro-kumi.com
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Onko hitsausjärjestyksestä mitään nyrkkisääntöjä. Jos esim tehdään putkipalkista neliskanttinen kehys. Miten se kannattaa hitsata, ettei lopputulos ole salmiakki.![]()
Ei oikein tule mieleen mitään sääntöä, mutta ehkä vastakkaisten nurkkien hitsaamista peräkkäin kannattaa välttää. Se kun johtaa eniten sen salmiakin suuntaan. Itse olen tilanteesta riippuen vaihdellut hitsausjärjestystä sen mukaan, miten olen halunnut kehän käyttäytyvän. Ristiin mittaamista kun tekee usein, niin huomaa, mistä pitäisi seuraavaksi hitsillä kiristää, jotta muodonmuutos olisi haluttu. Hitsihän aina vetää. Tosin juuri hitsauksen jälkeen hitsauslämpö laajentaa metallia ja se hämää toiseen suuntaan.Onko hitsausjärjestyksestä mitään nyrkkisääntöjä. Jos esim tehdään putkipalkista neliskanttinen kehys. Miten se kannattaa hitsata, ettei lopputulos ole salmiakki.![]()
kun tarkasti aletaan mittaamaan.....
Mä mittaan metrimitalla....Mitataan tuumamitalla, niin yhden yksikön heitto ei tunnu niin suurelta.
Mä mittaan metrimitalla....![]()
Juu TDi koneis ei oo ruuvia, tarkistin vielä -97 tdi 66kw pumpusta...Vm - 98 1,9tdi passatti onko siihenkin tehon lisäys jo ohjelmoimalla että ei löydy enää voimasavu ruuvia?
Samoin, Ja kätsympi kun 5M tai isompi molkeri.Mulla följys aina kolmen metrin rullamitta, kätsympi kuin metrinen pätkä.![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.