Täällä remelikauppias antaa mukaan epäselvissä tapauksissa useamman eri mittaisen remelin, ylimääräiset sitten palautellen.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Huijasin, ei ole hehtaarilla, paikalla ollut hihna on aikalailla pidempi kuin 25":
![]()
Ja tuo on siis ihan koomisen kireä, oikean on pakko olla hiukan pidempi..

Nyt tarvii kuvan. Ei ymmärrä.RHS -palkeista
Tormek on kai hyvä. Scheppach lienee halvempi.Mikä/mistä hankittava vesitahko olisi edullinen ja kodin terävehkeille soveltuva? eli siis haetaan ns pöytämallin konetta.
Tormek on hyvä ja kallis, miltei yhtä hyvä on Kiruna Slipen joita saa tuurilla vähän käytettynä esim. Torista noin satasen hintaan. Scheppach ei valitettavasti ole noiden tasoinen kampe. Minulla on Kiruna ja olen todella tyytyväinen siihen. Kannattaa katsoa, ettei tuo tahkokivi ole loppuunajettu, uusi maksaa yli 200€.Mikä/mistä hankittava vesitahko olisi edullinen ja kodin terävehkeille soveltuva? eli siis haetaan ns pöytämallin konetta.
Ei ole tehty itse, mutta vanhat pyöröhiomakivet voisi jatkokäyttää kotihommissa.Onkos kukaan kokeillu tehdä tahkonkiveä itse?
Ei ole tehty itse, mutta vanhat pyöröhiomakivet voisi jatkokäyttää kotihommissa.
Enää ei ole pääsyä moisille apajille, mutta tässä on linkki millaisia kannattaisi etsiskellä. Jäähdytysneste oli käytössä ja pinta oikaistiin timantilla.Eli siis minkälaisia? Kuis suuret menee hylsyyn?
Siirrytääs tämän kysymyksen kanssa tonne toiseen vitjaan.Onkos kukaan kokeillu tehdä tahkonkiveä itse?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.