Sorajewski
Kansalainen
Riksrattonin se pensapumppu, joka kampikammion sytkeellä toimii, kone vielä kyllä käy, mutta se näyttää tirsuuvan öljyä. Onko kannen tiiviste menossa?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Itse itselle vastaten vielä tähän hämmenykseen.Nyt löytyi sitten se volvon "iso" kardaani. Mutta olipa vaan tuossa etsimistä. Alkaa näköjään katoamaan kakkosneloset volvot ja niiden osat suomenmaasta.
Näytä liitetiedosto 167776
Jenkkeihin on saanu aina hyvin sekaristikoita, mutta mahtaakohan kuppikoko osua missään...Itse itselle vastaten vielä tähän hämmenykseen.
Näköjään näissä iso laippaisissa on sitten kahta erikokoista ristiniveltä käytössä... Nimim.nyt minulla on sitten kaksi haarukkaa. Toiseen käy 27x74.6mm ja toinen on 27x81.8mm. Ja nämä pitäisi yhdistää keskenään uudella ristikolla.
Pitänee laittaa se pienempi ristikko paikoilleen ja koittaa keskittää laakerikupit vaikka prikoilla keskelle haarukkaa.
Isompi ristikko ei mahdu kääntymään pikkuhaarukan sisään.
Näytä liitetiedosto 167944
Nivelpäällä vähän alko tuleen jotain. Pitää mittailla tarkemmin tuon aihion kierrettä, kun näyttäs olevan 50mm. Tarjonnassa vain 45mm jenkaa.Nivelvarsi, nivelpää
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.