Pienehköt kysymykset,joille ei viitsi tehdä uutta topiikkia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ToniT81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt löytyi sitten se volvon "iso" kardaani. Mutta olipa vaan tuossa etsimistä. Alkaa näköjään katoamaan kakkosneloset volvot ja niiden osat suomenmaasta.

20260513_222954.webp

Mikä tommosen rattaan virallinen nimi on? Missäköhän vehkeessä olis valmiina 10-15 piikkinen.
IMG_1661.webp

Jos sopivaa ei valmiina löydy niin ei oo varmaan kallis poltatettuna laserilla
Välttäis varmaan hampaat itse rälläkällä nätisti leikattunakin. Minulla oli kenttäsirkkelin kovapalaterä, josta alkoi palat olemaan lopussa teroitusten ja naulojen jäljiltä, ja yksi terä oli kokonaan poikki, piirsin tussilla alemmaksi uudet hampaat ja leikkasin rälläkällä ne, haritin ja ihan toimiva 90cm terä vielä tuli.

Välttäis varmaan hampaat itse rälläkällä nätisti leikattunakin. Minulla oli kenttäsirkkelin kovapalaterä, josta alkoi palat olemaan lopussa teroitusten ja naulojen jäljiltä, ja yksi terä oli kokonaan poikki, piirsin tussilla alemmaksi uudet hampaat ja leikkasin rälläkällä ne, haritin ja ihan toimiva 90cm terä vielä tuli.
Joo jos löytyy sopiva lätkä aihioksi valmiina

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin