Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuo olisi halpa, vaan on liian kevytrakenteinen. Ja sitten ulkokäytössä UV suojaus.Kävisikö tällainen huoltoluukku?
![]()
Ranka huoltoluukku 300x500 ABS valkoinen
Mahdollistaa pääsyn seinään tai kattoon piilotettuihin sähkö-, vesi- tai valaistusasennuksiin. ABS-muovi.www.puuilo.fi
No entäs metallinen?Tuo olisi halpa, vaan on liian kevytrakenteinen. Ja sitten ulkokäytössä UV suojaus.
Paljun pyöreän muodon johdosta upotettu kotelo olisi ensisijainen ajatus.
vaijeritaljoissahan tuota mekanismia hyödynnetään mutta onko liian pieni sellainen?Mikä tommosen rattaan virallinen nimi on? Missäköhän vehkeessä olis valmiina 10-15 piikkinen.
Näytä liitetiedosto 167794
Sirkkelinterässä.Mikä tommosen rattaan virallinen nimi on? Missäköhän vehkeessä olis valmiina 10-15 piikkinen.
Aina pitää kaikki tehdä ite.vaijeritaljoissahan tuota mekanismia hyödynnetään mutta onko liian pieni sellainen?
5mm pellistä tuollaisen toki tekee.
No hitto. Justiinhan mä näin kaverin romukuormassa vanhoja jyrsinteriä.Sirkkelinterässä.
Silloinhan sen saa sellaisen kuin sattuu tulemaan.Aina pitää kaikki tehdä ite.![]()
Sitähän se on näissä meikäläisen omissa hommissa.Silloinhan sen saa sellaisen kuin sattuu tulemaan.![]()
Minkäs se tekijä sille mahtaa.Sitähän se on näissä meikäläisen omissa hommissa.
Välttäis varmaan hampaat itse rälläkällä nätisti leikattunakin. Minulla oli kenttäsirkkelin kovapalaterä, josta alkoi palat olemaan lopussa teroitusten ja naulojen jäljiltä, ja yksi terä oli kokonaan poikki, piirsin tussilla alemmaksi uudet hampaat ja leikkasin rälläkällä ne, haritin ja ihan toimiva 90cm terä vielä tuli.Jos sopivaa ei valmiina löydy niin ei oo varmaan kallis poltatettuna laserilla
Niin se on monasti omissaki.Sitähän se on näissä meikäläisen omissa hommissa.
Joo jos löytyy sopiva lätkä aihioksi valmiinaVälttäis varmaan hampaat itse rälläkällä nätisti leikattunakin. Minulla oli kenttäsirkkelin kovapalaterä, josta alkoi palat olemaan lopussa teroitusten ja naulojen jäljiltä, ja yksi terä oli kokonaan poikki, piirsin tussilla alemmaksi uudet hampaat ja leikkasin rälläkällä ne, haritin ja ihan toimiva 90cm terä vielä tuli.
Kangaspuiden loimitukin räikkäratas, lienee vaan noita hampaita hiukan enemmän kuin 15 mutta pari aina välistä pois jos vaan tuommosen löytää.Mikä tommosen rattaan virallinen nimi on? Missäköhän vehkeessä olis valmiina 10-15 piikkinen.
Säppipyörä.Mikä tommosen rattaan virallinen nimi on? Missäköhän vehkeessä olis valmiina 10-15 piikkinen.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.