Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Juomakupin alle sulanapitokaapeli, ja eristää sen alapuolen.
Itsesäätyvä lämmittää jo +5 asteessa ainakin mulla ja sen takia en pidä niitä töpselissä kun hanasta tulee lämmintä vettä kun kylmää haluais.Nyt seuraava kyssäri. On sulanapitokaapeleita ja itsesäätyviä sulanapitokaapeleita. Onx toi ensimmäinen kaapeli mikä asuu tietyssä lämpötilassa kuluttaen sähköä silloinkin kun ei tarvi? Toi itsesäätyvä kyllä menee nollille sillon ku ei tarvi lämmittää.
En tiedä kuinka halpa on, mutta ebaysta saa moneen autoon niin halvalla uutta, että en viitsisi käytettyä laittaa. Toki saappiin voi olla jo heikkoa tarjonta.Saabiin vetokoukku pitäis laittaa, olis tiedossa Brink merkkinen koukku made in sweden, irroitettava malli. Myyjä joutu rälläköimään pultit/mutterit irti.
Pitääkö kiinnitys pultit olla ns kovat 10.9 vai meneekö normi 8.8 ??
No ainakin ne ite siihen luottaa kun on 4 vuoden takuu. Aika usein halpisakku on vuosi ja vähä parempi kaksi vuotta.emännän autoon pitäis akku ostaa.. pikku toyota jossa 44a akku.. telineeseen sopii ns normi akkukin joten aattelin isomman laittaa ja piuhatkin riittää.. mut mikäs oli hyvä merkki.. onko tuo bilteman silver takuu 4v toimiva.. moni niitä kehunu..
Normi 8.8 pultteja oli koukkusarjan mukana kun niitä aikanaan tuli asenneltua Saabeihin töissä.En tiedä kuinka halpa on, mutta ebaysta saa moneen autoon niin halvalla uutta, että en viitsisi käytettyä laittaa. Toki saappiin voi olla jo heikkoa tarjonta.
8.8 ne ovat kaikki muistaakseni olleet.
Yuasa tai Varta.emännän autoon pitäis akku ostaa.. pikku toyota jossa 44a akku.. telineeseen sopii ns normi akkukin joten aattelin isomman laittaa ja piuhatkin riittää.. mut mikäs oli hyvä merkki.. onko tuo bilteman silver takuu 4v toimiva.. moni niitä kehunu..
Ja oli ihan persiistä ne puskuripalkin mutterit siellä kontin puolella. Pitkä hylsy + nivel + jatko, ja sormet ei tahtonut yltää alempiin muttereihin mitenkään.Normi 8.8 pultteja oli koukkusarjan mukana kun niitä aikanaan tuli asenneltua Saabeihin töissä.
Pitääkö puskurin pääly muovi ottaa pois että saa raudat kiinni.Ja oli ihan persiistä ne puskuripalkin mutterit siellä kontin puolella. Pitkä hylsy + nivel + jatko, ja sormet ei tahtonut yltää alempiin muttereihin mitenkään.
Ite koukku/sähköt ei maksa mitään, toki ruosteessa että vähä pitää puuhastella. Sähköille on liitin tai joku boksi, täytyy tulevalla viikolla käydä kattomassa tuhlataanko ruutia siihen. Koukkupajalla vajaa 700€ asennettuna, kiinteä koukku.En tiedä kuinka halpa on, mutta ebaysta saa moneen autoon niin halvalla uutta, että en viitsisi käytettyä laittaa. Toki saappiin voi olla jo heikkoa tarjonta.
8.8 ne ovat kaikki muistaakseni olleet.
Mikä Saab ?Pitääkö puskurin pääly muovi ottaa pois että saa raudat kiinni.
Muistikuva että puskuri pois,koukun kiinnike tulee puskuriin takapäästä.9-5 vm-08
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.