Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tää on hyvä, vähän jäi semmonen kiitollisuudenvelka niistä ilmasista sähöistä. Mä tuon 10l kannun Mpö:tä, se on varmaan riittävä jos muutkin yöpyvät/Sähköä tarvivat tuokin saman?Viimevuonna pohdittiin siinä porukalla että caravaanarialueen väen olisi hyvä nyyttärihengessä tuua polttisööliä mukanaan ettei eeron vahingossakaan tarvi mein sähköjen polttoöölejä maksella.. siellä on varmaan monta muutakin kampetta jotka kaipaa mpö:tä.. ..ajattelin vain ääneeni..
voisko tän hoitaa purkilla aggrekaatin vieressä mihin voisi jättää vaihdannan välineitä millä joku keskitetysti voisi hakea löpöä?Viimevuonna pohdittiin siinä porukalla että caravaanarialueen väen olisi hyvä nyyttärihengessä tuua polttisööliä mukanaan ettei eeron vahingossakaan tarvi mein sähköjen polttoöölejä maksella.. siellä on varmaan monta muutakin kampetta jotka kaipaa mpö:tä.. ..ajattelin vain ääneeni..
Joo emäntä sanoi että annoin reilusttikkin kolehtia toivottavasti meni oikeaan kohteeseenSilleenhän taidettiin edellisvuonna toimia, että asuinalueella kerättiin kolehtia, ja yks sitten haki litkut.
Toivottavasti on mennyt....mutta mitä helw.......oot menny myymään sen mun ostaman bussin jollekkin muulleJoo emäntä sanoi että annoin reilusttikkin kolehtia toivottavasti meni oikeaan kohteeseenTänä vuonna en sähköä tarvikkaan.
Annan toki 20€ setelin myös sen kympin kannun sijaan jos se on helpompi.Tää on hyvä, vähän jäi semmonen kiitollisuudenvelka niistä ilmasista sähöistä. Mä tuon 10l kannun Mpö:tä, se on varmaan riittävä jos muutkin yöpyvät/Sähköä tarvivat tuokin saman?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.