2026 PAUKKEET! PAUKEPÄIVÄT 23.-24-5. 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oliks -25 eli viime vuoden filmi jossain vai oonko taas nukkunu ku kaikki kiva on tapahtunu? Mulla ei o nyt tälle keväälle pianoa tuoda lopetettavaks, jos viime hetkillä ilmestyy ni tuon sitte vaikka yllärinä. "Tyhjiä" spreitölkkejä saa vissii tuoda tullessaa taas eli alan keräilee niitä tuolt korjaamolta..

Oliks -25 eli viime vuoden filmi jossain vai oonko taas nukkunu ku kaikki kiva on tapahtunu? Mulla ei o nyt tälle keväälle pianoa tuoda lopetettavaks, jos viime hetkillä ilmestyy ni tuon sitte vaikka yllärinä. "Tyhjiä" spreitölkkejä saa vissii tuoda tullessaa taas eli alan keräilee niitä tuolt korjaamolta..
Eiku vuodelta -24 on videoklipit, video jota ei siis ikinä ilmestynyt vuodelle -25
Petterihän ei viimevuonna ollut paikalla edes, eikä tule tänäkään vuonna, ei edes käväisemään Suomeen.

Tölkit on taas ihan jees kamaa....

No eipä häntä tosijaan siellä viime keväänä näkynny nyt kun tarkemmin aattelee. Mä löysin ihan huikeen varaston varmaan 30v vanhoja omavalmistelaitteita ku serkkupoika osti yhen kiinteistön, tuon niistä parhaat palat näytille mitä sopii kyytiin. Ja Antille ne takalyhdyt nussisuuliin..

Hehe, nyt vasta hoksasin, että tuohan oli 2024 eikä 2025 video, vaikka itsekin olin osassa videota.

Juu, 2024 oli päällä MTP Brittien aavikkouniformu. Viime vuonna oli WW2 US upseeri cosplay. Saa nähdä tosiaan mitä tänä vuonna, kehtaako pukeutua Natsiksi vastapainoksi viime vuosien pukukoodeille.

Melkein pakko pukeutua Natsiksi. Tuli melkein luvattua savusaunalla, että vaatteet vaihtuu entistä epäkorrektimpaan.

Natsiasusteet lie nykyään jo melkeinpä kehuja, vs putlerin joukkojen sotasopa...
Vaiks en oikeen tiiijä loppupeleissä, onko kuinka soveliasta yleensäkään joihinkin tuollaisiin pukeutuminen ?
Vaiks tuskin kovinkaan moni asusteisiin niin lopulta huomiota kiinnittää / niiden historiaa pohtii, kun varmaan enimmäkseen sitä itse laitteiden esittelyä katselevat.

Natsiasusteet lie nykyään jo melkeinpä kehuja, vs putlerin joukkojen sotasopa...
Vaiks en oikeen tiiijä loppupeleissä, onko kuinka soveliasta yleensäkään joihinkin tuollaisiin pukeutuminen ?
Vaiks tuskin kovinkaan moni asusteisiin niin lopulta huomiota kiinnittää / niiden historiaa pohtii, kun varmaan enimmäkseen sitä itse laitteiden esittelyä katselevat.
Juu, mutta eipä tuota US-upseerin asustetta tullut käytettyä takkia ja koppalakkia ennen iltahämärää muutenkaan. Varmaan sitä nahkapussihousuissa ja harmaassa kauluspaidassa voi olla näyttämättä natsilta päiväsaikaan. Erityisesti kun nahkapussihousut on mallinnettu suomalaisen pussihousin mukaan, ja kauluspaita on Dressmannilta tai Italian Guardia di Finanza (paikallinen huumepoliisi). En minä nyt viitsi nahkamanttelia ja hakaristinen koppalakki päässä kävellä keskellä päivää, kun turistit kiertelee. Jos ei muuten, niin tulee hiki. Nahkapussihousut kestää muutenkin hyvin teräketjuöljyn roiskeita verrattuna puuvillaan.

Näistä vaatejutuista tuli vaan niin vahvasti taas aatoksiin tää 2018 paukkeet, ja tuo musarytmiryhmä, videon lopulla, kohdasta n. 20.25 eteenpäin.
Kun noita soitto / lauluesityksiään tekivät pitkin päivää ja varsinkin iltaa - myös siellä leiriytymisalueella.....
Tän rytmiryhmän kun sais uudelleen paikalle, porukkaa viihdyttämään.
Oli hienoa katsella / kuunnella

Onhan tuo kyllä nuinkin.
Niin että siittä vaan, asu on vapaa .....
Sunnuntai-aamu intissä, komento käytävälle neliriviin, asu vapaa.
Yks huumormies tuli ilman rihmankiertämää, virne naamalla.
Ilme hieman muuttui kun alikessu komens kentälle neliriviin järjesty, marsmars.
Siellä asennot ojennukset ja suuntana ruokala, tahdissa mars.
Siinä vaiheessa huumormies kyseli jotta saisko mennä laittaan vaatetta päälle.
No sai. Pienen loppuselvittelyn jälkeen kometo oli
"Asu vapaa, mutta pakollinen"

Tuli melkein luvattua savusaunalla, että vaatteet vaihtuu entistä epäkorrektimpaan.
1777112459264.webp

Mites olis piippalakki? :facepalm:
En omista, ja on minullakin jotkin rajat siitä mitä voin teeskennellä olevani ironisesti.

Oma rajani kulkee jossakin natsin ja tämän karhun välillä:

karhu3_edit.webp

Tietäjät tietää. (On minulla tuo T-paitaan printattunakin, hengessä: takuuvarmasti turpaan Hervannan baarissa.)

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin