Mun mielestä on, mutta jokainen saa omilleen tehdä mitä haluaa...onko mitään ylimääräistäkään?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä on, mutta jokainen saa omilleen tehdä mitä haluaa...onko mitään ylimääräistäkään?
Oksennus.Tuosta ei puutu mitään ja onko mitään ylimääräistäkään?
Eikö ollutkaan alkuperäinen?Mun mielestä on, mutta jokainen saa omilleen tehdä mitä haluaa...
Verhoissas onOksennus.
Jälkiasenteiset pyrypellit ei sovi mihinkään autoon, vaikka aikakautensa tarvikeosia ovatkin.Eikö ollutkaan alkuperäinen?
Onko ne nuo takapyörien edessä ? Ei taida kovin kiinteät olla kuitenkaan jottei pahoin pilallaJälkiasenteiset pyrypellit ei sovi mihinkään autoon, vaikka aikakautensa tarvikeosia ovatkin.
Ei se pilalla ole, mutta jotain ylimääräistä...Onko ne nuo takapyörien edessä ? Ei taida kovin kiinteät olla kuitenkaan jottei pahoin pilalla?
Ihan irto-osathan nuo on.Tuolla tekisi Afikassa rahaa.
Tollanen ainakin löytyy Cocorico Monsieur Poulet elokuvasta. Pirssi on juurikin sisuskumien päällä. Tubessa on kokonaanTuolla tekisi Afikassa rahaa.
Oon tainnu joskus vouhottaa saman asia mikätuosta tuli mieleen.
Kuka osaisi kaivaa sellaisen n-80-90 luvulla kuvatun ranskalaisen elokuvan misssä paikalliset hemmot tekivät maaseudulle ostosretkiä?
Rättisitikoillla.
Ne osteli kanoja pitkin maalaiskyliä ja sitten kaupunkiin myymään.
Mutta.
Kaupunkiin pääsi vain yhtä tietä ja yli sillan ja sepä maksoikin sitten jonkun lisämaksun.
Nämä kana-jopparit laittoivat kalustonsa sopiviksi palasiki ja kaiken maailman sisuskumi viritelmä lautoilla osat yli virran, ohi tullin.
Pura ja kasaa non stop
Sitten illalla onnistuneen keikan jälkeen laskeskelivat seteleitä ja söivät nuotiolla, ehkä kanaa en muista.
Olisi mieletön filmi jos joku löytäisi !
Varmaan joku ranskan siirtomaa tapahtuma maana jossain Afrikan kolkassa.
Rättäri kanakauppias ranska africa joenylitys mitä kaikke pitäisi ehkä ranskaksi taivutella niin ehkä löytyisi.
Onko muukalaislegioonasta kukaan ?![]()
Tuo sen oli oltava. Kiitos!Tollanen ainakin löytyy Cocorico Monsieur Poulet elokuvasta. Pirssi on juurikin sisuskumien päällä. Tubessa on kokonaan
Näytä liitetiedosto 168713
Kai se siltanakin toimis, mutta on enemmänkin vesistön siirtoihin tarkoitettu lautta.Onko tämä ilmalla täytettävä ponttoonilautta - kelluvan sillan pätkä?
Jonkin verran on nuorempi kloppi kussut hunajaa tuonlaisen nähdessään. On sen verran kotimaalle kallellaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.