Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
En tiiä, mutta lukituskuulien määrä muuttui jossain vaiheessa.
Nii tais ollakkin..... Äiteenpuolen papalla oli -73 99 saappi , jostain vuodesta -77 -> tuonne 200x ?, ja siinäki tais olla ....Niin joo, taisi alkupään 99 saappaassakin olla vapaakytkin.
Olisko kuitenkaan ollu? Kajakissa se oli 2T peruja, miksi se olis otettu mukaan?Niin joo, taisi alkupään 99 saappaassakin olla vapaakytkin.
Olisko kuitenkaan ollu? Kajakissa se oli 2T peruja, miksi se olis otettu mukaan?
En tiä miks, mutta kyl 70 luvun loppupuolella virman ysiysissä oli vapaakytkin, meinas tulla ylläri kun ei moottori jarruttanutkaan...Olisko kuitenkaan ollu? Kajakissa se oli 2T peruja, miksi se olis otettu mukaan?
Eikös alkuaikojen 99:ssa ollut sama tekniikka 96:n kanssa? Pintapellit erosivat.Olisko kuitenkaan ollu? Kajakissa se oli 2T peruja, miksi se olis otettu mukaan?
Ootko tuota mieltä? Eikö ne ollu ihan eri vehkeitä jo syntyjään. Selviää hän tuo toki netistä.Eikös alkuaikojen 99:ssa ollut sama tekniikka 96:n kanssa? Pintapellit erosivat.
Siis korirakenne oli eri, mutta voimalinja tais olla jotakuinkin sama.Ootko tuota mieltä? Eikö ne ollu ihan eri vehkeitä jo syntyjään. Selviää hän tuo toki netistä.
Eli ekat prototyypit olivat 20 cm levennettyjä 96 malleja.
Kuuskytlukulaista mulla ei oo ollu, mutta joku 70-puolvälin ja -78. Kummassakaan ei ollu mitään yhteistä ysikuupan kanssa, eikä vapaakytkintä. Toisessa Triumpin kone ja toisessa B-moottori sillä ikävällä vesipumpulla vielä.Eikös alkuaikojen 99:ssa ollut sama tekniikka 96:n kanssa? Pintapellit erosivat.
B-moottori sillä ikävällä vesipumpulla vielä.
Jaa, mä oon luullu, että ne 1,7 litraiset oli V4-koneisia. Aina sitä uutta oppii.Kuuskytlukulaista mulla ei oo ollu, mutta joku 70-puolvälin ja -78. Kummassakaan ei ollu mitään yhteistä ysikuupan kanssa, eikä vapaakytkintä. Toisessa Triumpin kone ja toisessa B-moottori sillä ikävällä vesipumpulla vielä.
Mutta huonot vaihteistot niissä oli, yhtään ei kestänyt revittelyä, yhden sellasen omistajan kertomana.Jaa, mä oon luullu, että ne 1,7 litraiset oli V4-koneisia. Aina sitä uutta oppii.
Kyllä Saab 99 aiheutti jo muotoilulla kuin tekniikallansa ihmettelyä aikanaan, jo pelkkä konepellin avautumisen geometria aiheutti ihmetystä. Jyrkästi kaareva tuulilasi ja siihen liittyvä alaspäin viettävä kojelauta pehmustettu laaja alainen ohjauspuörän keskiö jne, ohjaamo oli kai suunniteltu niin että ei ole teräviä kulmia mihin teloa itsensä missään? Auto oli aikansa meluttomin, se ei killsyt eikä kolissut nimismiehen kiharaisilla sorateillä kuin japsien riisikupit. Lämpesikin sisältä ihan eri malliin, ovet ei rämähtäneet kiinni vain loksahtivat kuin kassaholvi. Tähän aikaan laadun aisti jo edellä mainitsemistani kohdista.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.