Musiikkia jätteen kyllästämille korville

Viestiketju:
Musiikkia jätteen kyllästämille korville

Taustalla soi Radio Novan retroperjantai. Kelpaa kuunnella kun muinoin hankin tietokoneeseen astetta tehokkaamman äänentoiston.
Itse aiemmin tykkäsin enemmän YleX:n "Parasta ennen"-ohjelmasta kun oli Matti Airaksinen. Sittemmin tuo tais jäädä pois...
 
Metallisoitu mökä ei oikein koskaan ole isommin mielen osapuolta sykähdyttänyt lämmittävästi....
 
Metallisoitu mökä ei oikein koskaan ole isommin mielen osapuolta sykähdyttänyt lämmittävästi....
Juu hiukka samaa mielipuolta, jos biisin (kantaa mihin hyvänsä asiaan ottavat) sanat tarvitsee lukea jostain kun siitä erilaisten särkijöiden läpi ajetusta lauluksi kutsutusta kirkumisesta/mörinästä ei saa selvää, ei biisi musiikillisista ansoistaan tai bändin soittotaidosta huolimatta saa ihan täysiä pisteitä....
Erään kotimaisen ihan pikkubändin keulahahmo veti palkokasvit melko syvälle, kun heitin heille että vois pikkasen hiljempaa soittaa että edes ravintolan vessassa vois keskustella huutamatta, nii hää sano jotta kova volyymi kuuluu musaan. Minä siihe että nii, ku volyymi on riittävän kova sekä soitossa että laulussa ja kaikki ajetaa särkijäiden läpi niin kukaan yleisössä ei huomaa, että ei osata soittaa eikä laulaa....
 
Viimeksi muokattu:
Itse aiemmin tykkäsin enemmän YleX:n "Parasta ennen"-ohjelmasta kun oli Matti Airaksinen. Sittemmin tuo tais jäädä pois...
Oikeastaan meikä jonka iän vuosikymmen alkaa 6:lla niin mun radiokanava on Iskelmä mutta Oku Luukkainen Novan Retroperjantaissa osuu ja uppoaa. Kai sitä jotenkin muistelee menetettyä nuoruuttaan...
 
Parasta ennen prokkista tuli kuunneltua aktiivisesti. Matti A lopetti 2017 lopussa ysärimusan hittibiisien soiton, juonnettuaan 10v ko ohjelmaa.
Sitten tuli tää jokin DJ Proteus, joka soittelee sit 2000 luvun musaa, lähinnä siis 2000-2010 väliltä
 
Taitaa paras radiokanava olla Järviradio, niinku koneiden ruuvaamiseen. Sieltä voi kuunnella musiikkia hanurista...:peltor:
 
Takaisin
Ylös