Se käynnistys jousen akselin päittäis oli se ensimäinen, ei kai se liian kiree ole, ei edes pysty kiristää liikaa tossa, se tappi tulee läpi ja yli, niin prikka ei kiristä sitä. Eli sais löysätä hieman vielä vai?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jos se tappi tulee yli, niin ei se silloin liian tiukka ole. Sen kiinnitysruuvin tuleekin olla lujasti kiinni, muutenhan se vois sahan tärinästä pyöriä irti. Jostakin muualta se nyt ottaa kiinni. Joskus jopa käynnistinarun , narupyörän puoleinen solmu on ottanut kiinni siihen kiinnityspultin prikkaan.Se käynnistys jousen akselin päittäis oli se ensimäinen, ei kai se liian kiree ole, ei edes pysty kiristää liikaa tossa, se tappi tulee läpi ja yli, niin prikka ei kiristä sitä. Eli sais löysätä hieman vielä vai?
Outoa kyllä, vaikka halpakin, ettei teräöljyä tule. Onko tuossa sahassa välilevut laipan mollemmin puolin. jos on ovatko oikein päin, jotta öljykanava auki. Terälaippa linee sellainen että öljyreikä on molemmin puolin. Jos ei noissa, sitten on kyllä itse pumpussa jotain. Pumpulle pääsemiseksi joutuu kytkimen ottamaan irti. sitten itse pumppu lienee 2 ruuvilla kiinni.Perjantain kokeilin vihdoin Rustan halpasahaa, McCulloch CS35. Muuten ok, muttei öljyä tule ketjulle. Säätöruuvia ei löytynyt, ja ohjeen mukaan säätöä ei ole, mistä siis ongelmaa purkamaan? Rustaan toki voisi palauttaa, mutta uutta tuskin saa tilalle kun tarjouserät loppu..
https://www.fiksaa.fi/myynti/metsa/varaosat-2/assembly/60/80816.230325?path=80816.230325 Tuolta löytyy hyvin orginal osia. Aika arvokas mäntä kylläkin, 117 euroo. Pytty+mäntä setti 216€.Olen tainnut jo aikasemminkin kysellä tästä, Stihl 211 melko uusi saha ja laikannut kiinni, pakoaukosta näkee selvästi vaurioita mutta ei ihan selviä onko sylinteri mennyt lopullisesti pilalle, sahan on yhden kaverin ja meinasi ettei löytänyt tähän uutta mäntää? Tosin moottoria ei ole vielä avattu joten ei tiedä sylinterin kuntoa.
2014 ja vanhemmat, löytyy tarvikeenakin, 40mm mäntä. esm Pitkis Kone, hintaa noin 35 ehttps://www.fiksaa.fi/myynti/metsa/varaosat-2/assembly/60/80816.230325?path=80816.230325 Tuolta löytyy hyvin orginal osia. Aika arvokas mäntä kylläkin, 117 euroo. Pytty+mäntä setti 216€.
Saa varmaan jos takuu voimassaPerjantain kokeilin vihdoin Rustan halpasahaa, McCulloch CS35. Muuten ok, muttei öljyä tule ketjulle. Säätöruuvia ei löytynyt, ja ohjeen mukaan säätöä ei ole, mistä siis ongelmaa purkamaan? Rustaan toki voisi palauttaa, mutta uutta tuskin saa tilalle kun tarjouserät loppu..
Ota ensin terävarustus irti ja käytä sahaa, alkaako öljyä tulemaan laipan kiinnityksen tienoolle. Jos ei, niin rikkihän se sitten on..Perjantain kokeilin vihdoin Rustan halpasahaa, McCulloch CS35. Muuten ok, muttei öljyä tule ketjulle. Säätöruuvia ei löytynyt, ja ohjeen mukaan säätöä ei ole, mistä siis ongelmaa purkamaan? Rustaan toki voisi palauttaa, mutta uutta tuskin saa tilalle kun tarjouserät loppu..
Molemmissa 40€ kullopeissa mitä itse kokeillut tähän mennessä toimi voitelu eikä jää lätäkköä alleKiinan sahoissa 50%,ssa on öljyongelma jo uutena, vuotaa läpi tai ei ollenkaan. Se on tuurista kiinni saako toimivan.
Tai vie takaisin, kunnes saa toimivan tilalle?Kiinan sahoissa 50%,ssa on öljyongelma jo uutena, vuotaa läpi tai ei ollenkaan. Se on tuurista kiinni saako toimivan.
Eihän näissä vain ole jotain poistettavaa kanavan tulppaa enen laipan asennusta?Molemmissa 40€ kullopeissa mitä itse kokeillut tähän mennessä toimi voitelu eikä jää lätäkköä alle
Minusta ei sellasta ollu, en ite ainakaan poistamu mitään tulppia jos ei itsestään ole varisseet ulos.Eihän näissä vain ole jotain poistettavaa kanavan tulppaa enen laipan asennusta?
Luulisi öljyreikien sattuvan kohdilleen kun laippa - ketju tulee mukana, nörgööpingeissä olen havainnut sellaista vikaa sykepumpun - tankin välissä olevasta selofaanipalasta jonka tarkoitus on kai estää vuotaminen. Että seon sullottu koloonsa niin tiukasti ettei öljy voi edes mennä läpi.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.