Moottorisahat

Tuossa yksilössä on vielä toimivat kahvanlämmittimet ja on kohtuullisen siistissä kunnossa. Pytyssä oli pieni naarmu sivulla, huuhtelusta ylöspäin mutta ei tunnu vielä puristuksiin vaikuttavan eikä ole kriittisessä kohtaa.
Mulla samoin, lämppärit löytyy ja naarmu.

Ei kellään ehjää sammutuskytkintä ole jouten? Jos joku kirjekuoreen sujauttais, niin jokusen euron tilille laittaisin. Lakkasi sammumasta, nyt ryypytän sammuksiin. Monta vuotta oli sillein, että jos hiveli sammutusasentoon, ei sammunut, mutta kun rajummin tökkäsi, niin sammui.

Mulla samoin, lämppärit löytyy ja naarmu.

Ei kellään ehjää sammutuskytkintä ole jouten? Jos joku kirjekuoreen sujauttais, niin jokusen euron tilille laittaisin. Lakkasi sammumasta, nyt ryypytän sammuksiin. Monta vuotta oli sillein, että jos hiveli sammutusasentoon, ei sammunut, mutta kun rajummin tökkäsi, niin sammui.
Näissä tais olla vähän erilainen kuin 242 ja muissa uudemmissa malleissa. Passanneeko sama edes.

Tuossa netistä lainattu kuva ja vähän rajattu.

27e28fd9-1e93-4e25-9099-019a64f76f69.webp

Tuo on aika lähelle sitä miltä 242 kytkin näyttää ulospäin, tuo liipasin on vaan toisin päin eli tuo lyhempi osa ulospäin. Eri näköinen (uudempi) kun mulla
Pitää ottaa nyt siitä laihalla luikuttavasta lainaan ja etsiä siihen, kun sen laittelee kuntoon.

Pitäskö tilata jotain tuollaisia tarroja jostain? Tekoällin piirtämä, ei pysyny neliön muotoisena mutta muuten tyyli säily melko hyvin.
image_1777093458593.webp

Tollasia tulin tilanneeksi, noista vanhoista husseistakun on mallinumerotarrat melkein aina varisseet pois niin siihen on sama liimata ainakin jotain tilalle.

IMG_20260425_082344 (3).webp
image_1777117979975 (5).webp

Itse en tilannut tarroja vaan printtasin tarra-arkille tavallisella laserprintterilla... ja sen jälkeen pistin päälle läpinäkyvän, printtaamattoman kalvon, jotta kuvio ei liukene esim. bensiiniroiskeista, koska se laserprintterin jälki ei kestä liuottimia vaikka kestääkin vettä (toisin kuin musteruiskuprintteri).

IMG_20250809_194200_058.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin