Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Oisko niissä voimailuhommissa viottanut, auton ja traktoreiden kaadoissa.Se sanoo jollakin videolla että on loukannut toista jalkaa jotenkin, nivelethän ja selkä sillä oli kirjan mukaan säilyneet hyvin.
Tuossa on myös STEFA merkkinen sytkälaitteisto. Oon itekki joskus ennenkin kyllä nähnyt tuon merkin stefoja.STEFA-merkkisiä huulitiivisteitä on itellä tullut vastaan vuosikymmenien saatossa vain 1 tai 2 kertaa...
Raketti käy nyt vaikka loputtomiin kun vaihdoin sytkän konkan, laskin kantta 1,8mm ilman muita lisämuutoksia ja tuntuu että voimaa tuli huimasti lisää. Varmaan vieläkin kestäis puoli milliä tai millin laskea.... Noilla purupiikin säädöillä mitkä siinä sattui olemaan, ei jaksa niin lujaa painaa että voima loppuis. En kuvannu sahauspätkää tänään kun meni näin myöhälle.
Minulla jo 600D on jo käyttökuntoon pistetty, mutta raivaussaha lisävaruste voisi kiinnostaa. Ihan överihän 600D on raivaussahan terää pyörittämään.Täällä näitä vanhojen sahojen harrastajia on, niin mulla on Homelite 600D ja siihen on myös raivaussaha lisävaruste. Saattaa jopa alkuperäiset valjaatkin löytyä. Periaatteessa voisin siitä luopua, kun tuota romua on nurkat täynnä, eikä sahojen entisöinti ole harrastukseni. Puristuksia tuntuu olevan ja muutenkin vähän käytetyn oloinen. Ja on toinenkin Homelite, mallia en muista, sellainen metallihohto turkoosi tai sininen.
Koko pakettina myyn tai sitten pidän. Pitää käydä varaston vintillä etsimässä, jos raivurin valjaat ja alkuperäinen teräsuoja löytyy. Ne lienee usein kadonneet. Valjaat muistan nähneeni jossain ja yksi sankavitunaikainen teräsuoja on. Se saattaa olla siihen. Veikkaan raivuria käytetyn niin vähän, että voi olla jopa orkkis teräkin paikoillaan. Olikos tuo 600 D jotain 80 kuution luokkaa? Painaa ainakin tonnin.Minulla jo 600D on jo käyttökuntoon pistetty, mutta raivaussaha lisävaruste voisi kiinnostaa. Ihan överihän 600D on raivaussahan terää pyörittämään.
Sahoja minulla puolestaan onkin jo tarpeeksi. Jonsereds XG on kaksikin kappaletta, samaten joistakin Super XL -sarjan Homeliteista. Ja yhdestä Stihl 017 tekisi mieli eroon kuten myös vähintään yhdestä kiinansahasta. Toimivia kaikki, mutta kaksoiskappaleita, liian uusia, tarpeettomina nurkissa.
600D oli vissiin 5.01 cu. in. (82cc) ja 660D oli vissiin 5.64 cu. in. (92cc).Olikos tuo 600 D jotain 80 kuution luokkaa? Painaa ainakin tonnin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.