Moottorisahat

Ja niiden ostajat sellaisia, etteivät osaa tulppaa vaihtaa tai suodatinta putsata.
Tuodaan huoltoon, kun ei käy.
Aikoinaan kun olin rautakaupassa myyjänä, tuli joku ostamaan teräketjun. Myin. Parin päivän päästä tuli ostamaan uutta. Myin viilan. Ei tiennyt, että terää voi viilata.
Samat huomiot tein kun Jonensuun pienkoneella olin. Eräskin mies kävi monena päivänä laitattamassa teräketjun päälle. Sanoin hänelle, minä neuvon miten terä asennetaan. Ei tarvitse, kyllä minä voin täällä käytä. Ja hurjimman sesongin aikana johtaja sanoi, nyt ei oteta töitä vastaan, ennen kun on saatu entinen suma läpi. Sanoi kyllä, jos joku haluaan vaikka tulpanvaihton heti välissä, voi sen tehdä, sanoo asiakkaalle se on 50mk, myymälän kassaan. Kyllä vain työntivät niitä pikahommia hinnasta välittämättä. Eräskin kävi myymälän puolella maksamassa, pois mennesään tarjosi minulle 100mk tuossa sinulle kun nopeasti homman teit. Emme ota rahaa täällä korjaamon puolella.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin