montas kertaa laskit että tuli kaikki narut nivelen läpi?
Kyllä ne kerta yrityksellä kaikki meni , yksin kun tekee nii ei jää huomaamatta tai tarvihe luottaa että kyllä toinen tekee ja laittaa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
montas kertaa laskit että tuli kaikki narut nivelen läpi?
Älä liukastu talvella.Vanhan liiterin vinoa kynnyspuuta pikkasen oikonu hiomalla isolla nauhakoneella, kun olihan se vähän piestykin, kun käytetty halkomisalusenakin. Vielä vaatii vähän hiontaa lisää. Ja sit rakennellu uutta kulkua sinne, millä pääsee vaikka tosiaan nokkakärryllä. Mistä tulikin mieleen, et pitäs varmaan tehä tai hankkia rengaskärrytkin...
Ensin vähän muotoillut palkit alle, kuvasin liian pimeessä hätäseen...
Näytä liitetiedosto 172959
Valmiina kuva onkin jo parempi kun vähän varoi... Toi kynnyskorkeus on ollu nuorempanakin vähän tympee yliloikittava, kun on reilun 30cm maasta, vaikka maakin on jo noussu ajan kanssa viitisen senttiä. Näköjään. Talvihan sen sit näyttää, onko tuo ratkaisu miten toimiva.
Näytä liitetiedosto 172960
Se on huomioitu juu. Aika loivan tein siksi. Talvi näyttää tarviiko jotain muutoksia. Katolta tullu lumikasa tossa aina kuitenkin on...Älä liukastu talvella.
Sisällä kun lämpimässä pidät sankollisen hiekkaa millä hiekoitat, niin se jäätyy kiinni eikä valu pois. Mulla on verstaalle rinne, niin muutaman kerran olen aika pahasti kaatunut vaikka hiekoitan reilusti. Melkein hieno rantahiekka on tuollaisessa kaltevassa parempaa kuin murske.Se on huomioitu juu. Aika loivan tein siksi. Talvi näyttää tarviiko jotain muutoksia. Katolta tullu lumikasa tossa aina kuitenkin on...
Siihen käytetty mullakin menee. Hieno toimii muutekin paremmin, tarvii vähemmän kerralla. Toki saa lisätä useemmin, mutta silti vähemmän kuluu kun isoa kiveä.Täällä käytetään hiekoitukseen 3mm puhallushiekkaa.....
Mä tuon mökiltä rantahiekkaa. Kesähelteillä kun pinnasta lapioi suursäkkiin, niin on ihan kuivaa.Siihen käytetty mullakin menee. Hieno toimii muutekin paremmin, tarvii vähemmän kerralla. Toki saa lisätä useemmin, mutta silti vähemmän kuluu kun isoa kiveä.
Juu sen teen. Pitäisi muutenkin taas siirrellä jokunenkymmentä kuutiota hiekkaa eri paikkaan, kun allot sitä kuljettelee. Liestyy salmi umpeen ja sitten kertyy humusta ja alkaa kasvamaan kaislaa. Näin pidetään ranta kunnossa, eikä vesistö pääse rehevöitymään.Eli tavallaan tuhoat luonnollista järven rantaa ?
Täällä kerran käytettyä hiekotussepeliä.Täällä käytetään hiekoitukseen 3mm puhallushiekkaa.....
Tuo oli joku Nokian boksi. Yläosan neliö on itse pääte ja alaosan muovikannen takana on liittimet.Jeesus miten iso tuo kuitupääte on.Meillä ois 50mm suojaputki jossa on käytöstäpoistettu adsl kupari. Menis suoraan telekaappiin mutta ei toivookaan saaha enää tommosta mööpeliä mahtumaan sinne.
11/2027 pitäs olla kuitu-urakan valmis näillä kulmilla.
Mulle soitti kuitukauppias että ”hei, ollaan menossa ohi teidän osoitteesta kuidun kera” totesin samantien että antaa mennä vaan, ei mun lupaa siihen ohimenoon tartte.Jeesus miten iso tuo kuitupääte on.Meillä ois 50mm suojaputki jossa on käytöstäpoistettu adsl kupari. Menis suoraan telekaappiin mutta ei toivookaan saaha enää tommosta mööpeliä mahtumaan sinne.
11/2027 pitäs olla kuitu-urakan valmis näillä kulmilla.
Kyllä niitä kuidun tarjoojia onkin nyt viimeseen vuoteen ollu aikas monia. Kaikkia kiusaa sama ongelma, kallis käyttömaksu. Liittymästä vois jotain maksaakin, jos käyttökulu olis kohtuullinen. Mut ku ei oo.Mulle soitti kuitukauppias että ”hei, ollaan menossa ohi teidän osoitteesta kuidun kera” totesin samantien että antaa mennä vaan, ei mun lupaa siihen ohimenoon tartte.
Reilumman puoleisen tovin oli nainen langan päässä hiljaa ennen ku ymmärsi jottei kuitu kiinnosta.
Kyseli toki vielä syytä ja sen kerroinki, toivotettiin mukavat syksyn jatkot.
Ei oo mitään käsitystä hinnoista muuta kun ettei ole halpaa oikein mikään.Kyllä niitä kuidun tarjoojia onkin nyt viimeseen vuoteen ollu aikas monia. Kaikkia kiusaa sama ongelma, kallis käyttömaksu. Liittymästä vois jotain maksaakin, jos käyttökulu olis kohtuullinen. Mut ku ei oo.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.