Ei tarvihe olla ejes vanahat ku stinkoo!VAhnat hypoidiölpät on kans aika aromikkaita...
Tännää pakattu matkalaukkuja.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvihe olla ejes vanahat ku stinkoo!VAhnat hypoidiölpät on kans aika aromikkaita...
Fingerporiainesta.Tiskari vaihtu uuteen
Varsinkin kun on päässyt sopivasti lämpeneenVAhnat hypoidiölpät on kans aika aromikkaita...

Kerran muinoin laittelin jotain Barracudan perään ja sitten päätin pistää tupakiks. No pyyhin käet vähän huonosti ja se öljy imeyty sinne tupakkiin, enkä huomannuVAhnat hypoidiölpät on kans aika aromikkaita...
. Aromi oli ikimuistoinen ja tajunnan pysäyttävä
Joe onkin reilu jätkä!Järkyttynyt. Haettiin flikan Getsi Honest Joelta, piti oiken nenäklasit laittaa ja todeta että laari on liki täynnä!!![]()
Joe onkin reilu jätkä!
Vuoden 2012 katsastuksen jälkeen tullut kilsoja 1500.No mä katoin aikasta pieniä metrejä, mut sit mä aattelin, et se on varmaan ihan muutaman vuoden ikänen.

Niinpä, olin minäkin istuttamassa sitä kuusta, piti olla tyttö ja poika... vaaleita sinisilmäisiä valittiin ihan vanhasta muististaHeti työpäivän jälkeen pari tehokasta työvalaisinta valaisemaan lipputankoa. Sinne siis siniristilippu Suomi100 klo 18 ja huomenna iltamyöhään vasta pois. Töllöstä on etkoja sivusilmällä/korvalla kuunneltu. Spotifysta/Youtubesta isänmaallista musiikkia kuunneltu ja huomenna isän haudalle kun sotaveteraani oli niin kynttilä on ehdoton juttu. Ja taas Suomi100 juttuja huomenna seurataan. Meikäläisen elämään ei satu kuin kerran tuollainen juttu joten siitä kaikki irti.
Toisaalta voin hieman asialla herkuteella kun kansakoulussa olin istuttamassa Suomi50v kuusta ja tänä vuonna istutin omalle tontille Suomi100v kuusen.![]()
Ja kolmas kytkin...On!! Huomasittako muuten asialliset kilsat 2006 vuosimallin kikkareessa.
Ja kolmas kytkin...Jarrut kannattaa ainakin herkistellä.
Uus hankinta ?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.