Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Tiskari vaihtu uuteen. Sen hankintaa ja paikalleen laittoa. Wirpooli alkoi pestä huonosti miele tuli tilalle. Ja koetettiin sitä vanhaakin elvyttää.

Järkyttynyt. Haettiin flikan Getsi Honest Joelta, piti oiken nenäklasit laittaa ja todeta että laari on liki täynnä!!:eek:
IMG_20171205_205632.webp

VAhnat hypoidiölpät on kans aika aromikkaita...
Kerran muinoin laittelin jotain Barracudan perään ja sitten päätin pistää tupakiks. No pyyhin käet vähän huonosti ja se öljy imeyty sinne tupakkiin, enkä huomannu :facepalm:. Aromi oli ikimuistoinen ja tajunnan pysäyttävä :eyepop: :äklö: :mphh:.

No mä katoin aikasta pieniä metrejä, mut sit mä aattelin, et se on varmaan ihan muutaman vuoden ikänen.

Heti työpäivän jälkeen pari tehokasta työvalaisinta valaisemaan lipputankoa. Sinne siis siniristilippu Suomi100 klo 18 ja huomenna iltamyöhään vasta pois. Töllöstä on etkoja sivusilmällä/korvalla kuunneltu. Spotifysta/Youtubesta isänmaallista musiikkia kuunneltu ja huomenna isän haudalle kun sotaveteraani oli niin kynttilä on ehdoton juttu. Ja taas Suomi100 juttuja huomenna seurataan. Meikäläisen elämään ei satu kuin kerran tuollainen juttu joten siitä kaikki irti.

Toisaalta voin hieman asialla herkuteella kun kansakoulussa olin istuttamassa Suomi50v kuusta ja tänä vuonna istutin omalle tontille Suomi100v kuusen. :oldtimer:

Kyl noita aina välillä löytyy, kun kohalle sattuu. Isäukon serkkutyttö lopetti autoilun iän takia vajaa kymmenen vuotta sitten. Sillä oli muistaakseni vuoden -99 Bora, ajettu 12000 km. Joku sai kyllä hyvän auton, ei ollu sillon itellä tarvetta

Heti työpäivän jälkeen pari tehokasta työvalaisinta valaisemaan lipputankoa. Sinne siis siniristilippu Suomi100 klo 18 ja huomenna iltamyöhään vasta pois. Töllöstä on etkoja sivusilmällä/korvalla kuunneltu. Spotifysta/Youtubesta isänmaallista musiikkia kuunneltu ja huomenna isän haudalle kun sotaveteraani oli niin kynttilä on ehdoton juttu. Ja taas Suomi100 juttuja huomenna seurataan. Meikäläisen elämään ei satu kuin kerran tuollainen juttu joten siitä kaikki irti.

Toisaalta voin hieman asialla herkuteella kun kansakoulussa olin istuttamassa Suomi50v kuusta ja tänä vuonna istutin omalle tontille Suomi100v kuusen. :oldtimer:
Niinpä, olin minäkin istuttamassa sitä kuusta, piti olla tyttö ja poika... vaaleita sinisilmäisiä valittiin ihan vanhasta muistista :) siihen puuhaan, kaipa mun hortonoomin taidot oli jo silloin puhjenneet, koska ei siinä mäessä oo yhtään kuusta.

Aamupäivällä ropehdittu tallilla niitänäitä, lähinnä valmistauduttu tulevaan torstaihin. Keskipäivällä tehty siirtyminen päijäthämeeseen matkalla harrastaen geokätköilyä. Loppupäivästä nautittu miestä väkevämpää :cool::cool::confused:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin