Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo vielä lämpöpumpullista, mutta silti kaikki pyyhkeet ja petivaatteet käy kuivurin kautta. On näin koiratalossa aivan etevä vehjes. Poistaa liki kaikki jäämäkarvat niistä sen muun nukan ohella. Pesussa ne ei sillai irtookaan.Meillä on lämpöpumpulla varustettu kuivuri, ja kaikki pyykki kulkee sen kautta, aika paljon lähtee vielä kuvauksessa pölyä ja tomua vaatteista. Sähkön kulu on aika pientä tolla koneella. Tekee lämmön ja kylmän samalla lämpöpumpulla.
Pittää jättää toinen koppi ovettomaksi...Oven karmeihin laitoin reunalaudat ja siinäkin totesin et ihan typerän ajatusvirheen takia toin mökiltä lautaa noin puolet tarvittavasta määrästä... Fittu.

Mulla ainakin Rosenlewissä pitää kuivaus käynnistää omasta napistaan pesun jälkeen. Ihan hyvä, koska pesupallo voisi sulaa pyykin sekaan. En ole kuivausta käyttänyt ainakaan 10 vuoteen, kun on tilaa kuivata. Muutenkin sisäilma on usein varsinkin talvisin liian kuivaa.Itellä käy niin että laitan pesuun - lähden muualle - pesukone saattaa seisoa valmiina vaikka 5h tai koko päivän - kuivaava kone olis kuivannutkin ne sillä aikaa kun olin muualla.
Miten kuumassa kuivuri kuivaisi, jos pallo sulaisi. Itse en kyllä yli 50-60 asteista asteista käytä, vaikka kuinka puuvillaa kuivaisin.Mulla ainakin Rosenlewissä pitää kuivaus käynnistää omasta napistaan pesun jälkeen. Ihan hyvä, koska pesupallo voisi sulaa pyykin sekaan. En ole kuivausta käyttänyt ainakaan 10 vuoteen, kun on tilaa kuivata. Muutenkin sisäilma on usein varsinkin talvisin liian kuivaa.
Kuulostaa suorastaan hölmöltä. Kyllä niissä nykyään on automaattisesti kuivaus ja noissa mitä veljellä on käytössä on ainakin lämpöpumput.Mulla ainakin Rosenlewissä pitää kuivaus käynnistää omasta napistaan pesun jälkeen. Ihan hyvä, koska pesupallo voisi sulaa pyykin sekaan. En ole kuivausta käyttänyt ainakaan 10 vuoteen, kun on tilaa kuivata. Muutenkin sisäilma on usein varsinkin talvisin liian kuivaa.
Mulla on 2 eri lämpötilaa, mutta en tiedä astemääriä. Mulla yksi pesupallo on muuttunut sameaksi ja vähän muuttanut muotoaan kun jäi koneeseen kuivauksen ajaksi.Miten kuumassa kuivuri kuivaisi, jos pallo sulaisi. Itse en kyllä yli 50-60 asteista asteista käytä, vaikka kuinka puuvillaa kuivaisin.
Mullakin on synhtetics ja cotton, ei suoria astemääriä. Synthtecis on jotain 50-60 asteen luokkaa ja cotton on jotain 60-80 astetta. Hyvin harvoin kuumempaa käytän, joillekin lakanoille joskus.Mulla on 2 eri lämpötilaa, mutta en tiedä astemääriä. Mulla yksi pesupallo on muuttunut sameaksi ja vähän muuttanut muotoaan kun jäi koneeseen kuivauksen ajaksi.
Osuit ikävästi. Kun ovissa on kaksi puolta.Pittää jättää toinen koppi ovettomaksi...![]()
ja usva peitti tienoon
Eikun. Älä tee sitä tänään, minkä voit toisella huomeena teettää.Älä tee tänään sitä, minkä voit huomennakin tekemättä jättää. Näin tuumasi kaverin vaari aikoinaan.
Verkkokauppa.comissa on valikoimassa yksi lämpöpumpullinen kuivaava pyykkikone....Kuulostaa suorastaan hölmöltä. Kyllä niissä nykyään on automaattisesti kuivaus ja noissa mitä veljellä on käytössä on ainakin lämpöpumput.
Toiset ne vaan ajaa setorilla auringonlaskuun.
Saman huomannut kissan karvoille käyvän, hyvin poistuu vaatteista kuivauksessa.Ei oo vielä lämpöpumpullista, mutta silti kaikki pyyhkeet ja petivaatteet käy kuivurin kautta. On näin koiratalossa aivan etevä vehjes. Poistaa liki kaikki jäämäkarvat niistä sen muun nukan ohella. Pesussa ne ei sillai irtookaan.
Toiset ne vaan ajaa setorilla auringonlaskuun.

Et varmasti ole viimeinen, jolle tuollainen ajatuskatko käy...Osuit ikävästi. Kun ovissa on kaksi puolta.
Näin ne hommat joskus menee.Ajatusvirheen takia mullakin ne vajaakanttiset laudat siellä liiterin seinässä on.Ei aina voi onnistua,ei edes joka kerta.Osuit ikävästi. Kun ovissa on kaksi puolta.
Meillä oli ensin käytettynä ostamani Hooverin kuivuri. Max ottoteho tais olla kolmen kilowatin luokkaa. Ihan toimiva se oli kunnes kerran kävi niin kuumana että jätettiin turvallisuussyistä pois käytöstä.Saman huomannut kissan karvoille käyvän, hyvin poistuu vaatteista kuivauksessa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.