Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Kuski pitää pystyä tunnistamaan kuvasta, jollei tunnisteta menee poistoon.
EI tartte enään.
Auton haltija maksaa jos ei muuta maksajaa löydy.

Tuolta löytyy...

Semmoista huhua oon kuullut että jos nelikaistaisella räpsähtää niin kannatais vaatia kuva nähtäväksi ja kiistää jos siinä on toinen rinnalla. Ei kuulemma riitä resoluutio erottelemaan kumpi ajoi.

Semmoista huhua oon kuullut että jos nelikaistaisella räpsähtää niin kannatais vaatia kuva nähtäväksi ja kiistää jos siinä on toinen rinnalla. Ei kuulemma riitä resoluutio erottelemaan kumpi ajoi.

Huono huhu, koska kameran kuvan dataan tallentuu kaistanumero noissa perinteisissä kameroissa missä on silmukat tiessä.

On kuitenki niin pieni liikennevirhemaksu mikä tosta tulee jos tulee että ei siinä mitään muuta ku o kurwa ja pitää kehittää seuraavan kerran varalle joku aurinkolippa josta naama ei takuulla näy läpi.

Mopot on eri asia...
Sama homma mopoautojen kanssa. Vanhempi kloppi aikoinaan kun mopoautoilun aloitti niin väläytti 50kmh alueella kameran. Kotiin tultua oli murheen murtama että nytkö lähtee kortti ja autkortin saaminen siirtyy. Hetken jaksoin lisää uhkakuvia kertoa mutta sitten petti pokka. Kysyin että mistäs ne sun mopoauton tunnistaa kun kilpi on vain takana. Mielestäni kuului melko iso rysähdys kun kivi pojan sydämeltä vierähti.
Totesin kuitenkin ettei kannata enää montaa kertaa tuohon kameraan selfietä ottaa. Saattaa olla setä siniset kiinnostuu kuvien perusteella sun mautosta. Eipä mennyt pelottelu aivan muistiin asti kun oli saanut päiväsakkoihin riittävän nopeussakon. Taajamassa rajoitus 40kmh ja liki 50kmh tutkaan. Merkillä rajoitetun sekä ajoneuvokohtaisen nopeuden ylittäminen oli maksumääräyksessä.
Eikä tuokaan vielä riittänyt kun kloppi oli pari vuotta sitten Saksassa kesätöissä ja ajeli mun nimissä olevalla Volvolla kameratolpasta selfietä. Muutama kilometri ylinopeutta ja mulle tuli saksasta sakkolappu peräti 30€ arvoinen. En takunnut vaan maksoin pois. Oli muuten todella tarkka kuva "rikollisesta".

Jaa no sit tos ikaalisen tapauksessa varmaan ollu huono kuva kilvestä vai miks ei tullu lappua....no olkoon emmää sitä lappua kaipaa on niitä tullu jo tarpeeks.

Päivä meni lapio ja kottikärry hommissa, sitten rouvan kanssa ulos syömään ihan naapurikuntaan asti
😁
Illasta sitten Linsonista rikkinäinen pleksi pois, moottori pöydälle ja purkamaan. Joskos huomenna jatkuisi moottorin purulla ja pesulla
🤔

IMG_3614.webp
IMG_3615.webp
IMG_3616.webp
IMG_3617.webp
IMG_3618.webp

On noi kameratolpat omalla kohdalla välähtänyt kymmeniä kertoja. Yhtäkään lappua ei työmaille tai kotio ole tullu. Humoristisimpia on ollu kun risteyksestä lähteny kiihdyttään ja räps katos katos vauhtia melkein 60 ha rajoitus 80.
Jokusen kerran oon kyllä kironnut noi tolpat alimpaan. Pimeessä vesisateella räpsähtää niin näkyvyys on nollissa hetken jos toisenkin noihinkin tuli ajettua kulkineella joka ei edes kulkenut rajotuksen sallimaa vauhtia.

EI tartte enään.
Auton haltija maksaa jos ei muuta maksajaa löydy.

Tuolta löytyy...
Tuossa sanotaan näin.
Ajoneuvokohtaisen liikennevirhemaksun määräämisen edellytyksenä on, että liikennerikkomuksen tekijä on valokuvattu tai vastaavalla teknisellä järjestelmällä tallennettu. Valokuvan tai muun tallenteen tulee olla sellainen, että liikennerikkomuksen tekijä voidaan tunnistaa. Teknisellä järjestelmällä tallennettu liikennerikkomuksen tekijän kuva liitetään erikseen ajoneuvokohtaista liikennevirhemaksua koskevaan liikennevirhemaksupäätökseen.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin