Toista se on Nausterilla...Mitä kasvustoja koirassa oli?
Eihän labbiksella kummosta partaa olekkaan.![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Toista se on Nausterilla...Mitä kasvustoja koirassa oli?
Eihän labbiksella kummosta partaa olekkaan.![]()
Se näkötorniin kiipiäminen tuntuu vieläkin, polovet notkuen kulijen vieläkin. Ja ihan turhaan
Täytyy kyhätä muitakin varten varoituskyltti tornin oveen.
"UW was here"Täytyy kyhätä muitakin varten varoituskyltti tornin oveen.
Joskus olen ajatellut, että voisi käydä, mutta eipä sitten tarvitse lähteä lompsimaan pettyäkseen.Korpilahdella on nähtävyys samalla näköalapaikka "oravinvuori" struwen ketjun mittaus paikka, siellä kanssa samaa ongelmaa alkaa männynlatvat peittään näkyvyyden.
Mulla oli halkomakoneessa sama vika ja sama suodatinmerkki pari viikkoa sitten. Ajattelin, että on kolhaistu johonkin, vaikka ei lommoa näkynyt. Ei kyllä liiemmin tärise, mutta kai sekin mahdollista. Joutu vaan laskemaan 50 litraa öljyä pois, kun on ihan itse sellaiseksi tehtyDonalssoni vuosi saumasta, ei vissiin kestänyt tärinää.

No ny kun kerran joutuu laskeen öölit pihalle suodattimen vaihtoo varten, olisko samalla vaivallaMulla oli halkomakoneessa sama vika ja sama suodatinmerkki pari viikkoa sitten. Ajattelin, että on kolhaistu johonkin, vaikka ei lommoa näkynyt. Ei kyllä liiemmin tärise, mutta kai sekin mahdollista. Joutu vaan laskemaan 50 litraa öljyä pois, kun on ihan itse sellaiseksi tehty![]()
Ei.No ny kun kerran joutuu laskeen öölit pihalle suodattimen vaihtoo varten, olisko samalla vaivalla laittaminen mitään...
Pariin suuntaan peittää, mutta on sieltä kumminkin ihan hyvät näkymät eli ei ihan puskassa.Joskus olen ajatellut, että voisi käydä, mutta eipä sitten tarvitse lähteä lompsimaan pettyäkseen.
Jos se on vaan sitä varten ettei sivusta tullessa törmää kiireessä aukeevaan oveen.Ihimetelty. Parkanon apteekin kaide/ovijärjestelyjä, kaide saranan puolella, jos tuohon tarttuu niin näpit jää aukeavan oven väliin...ovien välissä olisi ollut kaiteelle tilaa yllin kyllin...Näytä liitetiedosto 49285
Tossakaan ei ollu mitään jälkee.Mulla oli halkomakoneessa sama vika ja sama suodatinmerkki pari viikkoa sitten. Ajattelin, että on kolhaistu johonkin, vaikka ei lommoa näkynyt. Ei kyllä liiemmin tärise, mutta kai sekin mahdollista. Joutu vaan laskemaan 50 litraa öljyä pois, kun on ihan itse sellaiseksi tehty![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.