Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tästä ois kiva kulla tarkempaa, uteliaisuus heräsi.9/11, vai kuinka päin, niin tuli oltua Keskisen veljesten tv- osastolla ihmettelemässä kuvia, siitä sitten illan mittaan Nokiaan katselemaan lisää.
Ehkä isoin systeemi jotenkin kietoutuu 2004 Konginkankaan kolarista, koko aamun seurasin tv: stä uutisointia, klo 12 iltavuoroon töihin, jossa pomo tuli heti perässä pukukoppiin, että nyt palaveeriin heti, fiilikset oli kohdillaan ja 1/2 tunnin kuluttua olin sanonut itteni irki, sen koommin en ole rehellistä työtä tehnyt !
Kerron kyllä, en liity itse mitenkään kuljetus alaan, oli varmaan vaan sattumaa tai jotakin.Tästä ois kiva kulla tarkempaa, uteliaisuus heräsi.
Kuuntelin Kaleidoskooppi-ohjelmaa radiosta. Muistaakseni vähän ennen puolta kymmentä perjantai-iltana ohjelma keskeytettiin ja Kennedyn salamurhasta kerrottiin. Loppuilta soitettiin vakavaa klassista musiikkia.Kotona olin itsekseni kun radion uutisissa kertoivat Kennedyn murhasta. Muistan jopa yksityiskohtia, huonekalujen sijoituksia pirtissä, asioita, joita muuten en muista kyseiseltä ajalta.
En tarkastanut päivää, mutta väittäisin olleeni puimassa kun radio Peltoreihin tuli tämä suru-uutinen.Onhan näitä traketioita, mutta Spete Pasasen poismeno lienee merkittävin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.