Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Olis voitu vaikka laittaa automaattiin korkin tunnistus ja pantista 5 senttiä pois jos korkki puuttuu. Tuo konsti joka on nyt ei vähennä muoviroskaa yhtään kun sen saa paljain käsin helposti irti ja paikallaan ollessa on haitolla. Mitään uusia pakkoja ja kieltoja en lähtökohtaisesti kannata, varsinkin jos hyödyt pieniä. Noiden turhien virkamiesten palkat kun olisi sijoitettu meren ja rantojen puhdistukseen niin sieltä lähtis paljon enemmän jätettä pois kuin koko Eurooppa sinne päästää.Tuo on huono peruste se, että meidän ei tarvi mitään tehä kun jossain tehään noin.
En oo kokeillut mutta tiedän kokeilematta että viikset ainakin ois jugurtissa sen jälkeen.Ai vittu miten hyvä on tuommonen kiintee korkki jossain juotavassa joghurtissa.
Ei sitä saa juotua silleen että se korkki ei valuttelis siihen loiskuneet jämät rinnuksille!
paikallaan ollessa on haitolla.
Ylöspäin osuu nenään, sivulle viiksiin ja alapuolella partaan. Mihin päin sen saa laitettua
Asenne.
Yksin on helppoa ku voi vaan nuolla ne korkit, mutta joo perseestä ovat.Ai vittu miten hyvä on tuommonen kiintee korkki jossain juotavassa joghurtissa.
Ei sitä saa juotua silleen että se korkki ei valuttelis siihen loiskuneet jämät rinnuksille!
Ettei se perusteen pointti nyt ollut, että meillä ne korkit jo pulloihin pitkälti jää?Tuo on huono peruste se, että meidän ei tarvi mitään tehä kun jossain tehään noin.
Itse ku oon vaalea ja sinisilmänen niin ei voi tummiin ryssiin varmaan vahingoissakaan sekottaa. Sen puoleen ryssälandian pojatki useimmiten sen ajaa pois.Mulla olis hyvä ehdotus... Jogurtit on idealtaan epäilyttävää hiekkaneekereiden touhua ja parta liian natsiryssän näköinen. En käytä kumpaakaan.
Hohhoijjaa. Hiekkaneekeritkö Arlaa ja Valioo pyörittääMulla olis hyvä ehdotus... Jogurtit on idealtaan epäilyttävää hiekkaneekereiden touhua ja parta liian natsiryssän näköinen. En käytä kumpaakaan.

Ja noin kolmannes noista sivulle nuljahtavista on valettu ...tuix, että on vaikea saada takaisin kierteelleen. Tarvii sihdata ja sovitella tarkoin oikeaan asentoon. Se lipare mikä pitää sivulla aukeaa väärästä paikasta. Onpa turvallista autolla ajaessa alkaa sihtailemaan.Jotkin korkit ei pysy edes sivussa. Nuo on ihan ok jotka nuljahtaa sivulle...
Ryöjä, kun ei saa enää sitä isoa pyöreetä pulloa. Olis hyvä koussikka moneen.0sta mehukattia, on hyvä pullo ja korkki
Viemäriinö minä kaadan sen aspartaami-esanssilitkun. Kalliita vesipulloja tulee.0sta mehukattia, on hyvä pullo ja korkki
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.