Mikromuovit.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AJS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä joudutaan ottamaan käyttöön paskat korkit sen takia että muutama korkki ei ole palautetuissa pulloissa paikallaan ja sillä aikaa mm. Intiassa ja Guatemalassa:



 
Tuo on huono peruste se, että meidän ei tarvi mitään tehä kun jossain tehään noin.
Olis voitu vaikka laittaa automaattiin korkin tunnistus ja pantista 5 senttiä pois jos korkki puuttuu. Tuo konsti joka on nyt ei vähennä muoviroskaa yhtään kun sen saa paljain käsin helposti irti ja paikallaan ollessa on haitolla. Mitään uusia pakkoja ja kieltoja en lähtökohtaisesti kannata, varsinkin jos hyödyt pieniä. Noiden turhien virkamiesten palkat kun olisi sijoitettu meren ja rantojen puhdistukseen niin sieltä lähtis paljon enemmän jätettä pois kuin koko Eurooppa sinne päästää.
 
Ai vittu miten hyvä on tuommonen kiintee korkki jossain juotavassa joghurtissa.
Ei sitä saa juotua silleen että se korkki ei valuttelis siihen loiskuneet jämät rinnuksille!
 
Ai vittu miten hyvä on tuommonen kiintee korkki jossain juotavassa joghurtissa.
Ei sitä saa juotua silleen että se korkki ei valuttelis siihen loiskuneet jämät rinnuksille!
En oo kokeillut mutta tiedän kokeilematta että viikset ainakin ois jugurtissa sen jälkeen.
 
paikallaan ollessa on haitolla.

Mikä tuossa haittaa juomista?

IMG_2093.webp
 
Ai vittu miten hyvä on tuommonen kiintee korkki jossain juotavassa joghurtissa.
Ei sitä saa juotua silleen että se korkki ei valuttelis siihen loiskuneet jämät rinnuksille!
Yksin on helppoa ku voi vaan nuolla ne korkit, mutta joo perseestä ovat.

Tuo on huono peruste se, että meidän ei tarvi mitään tehä kun jossain tehään noin.
Ettei se perusteen pointti nyt ollut, että meillä ne korkit jo pulloihin pitkälti jää?
 
Mulla olis hyvä ehdotus... Jogurtit on idealtaan epäilyttävää hiekkaneekereiden touhua ja parta liian natsiryssän näköinen. En käytä kumpaakaan.
 
Mulla olis hyvä ehdotus... Jogurtit on idealtaan epäilyttävää hiekkaneekereiden touhua ja parta liian natsiryssän näköinen. En käytä kumpaakaan.
Itse ku oon vaalea ja sinisilmänen niin ei voi tummiin ryssiin varmaan vahingoissakaan sekottaa. Sen puoleen ryssälandian pojatki useimmiten sen ajaa pois.
 
Mulla olis hyvä ehdotus... Jogurtit on idealtaan epäilyttävää hiekkaneekereiden touhua ja parta liian natsiryssän näköinen. En käytä kumpaakaan.
Hohhoijjaa. Hiekkaneekeritkö Arlaa ja Valioo pyörittää:epätieto:

muok: ja piimäni ostan ilman korkkia(Satamaito AB), se kun olis korkin kanssa samaa paskaa ku jogurtit(aina ravistettava).
 
Jotkin korkit ei pysy edes sivussa. Nuo on ihan ok jotka nuljahtaa sivulle...
Ja noin kolmannes noista sivulle nuljahtavista on valettu ...tuix, että on vaikea saada takaisin kierteelleen. Tarvii sihdata ja sovitella tarkoin oikeaan asentoon. Se lipare mikä pitää sivulla aukeaa väärästä paikasta. Onpa turvallista autolla ajaessa alkaa sihtailemaan.

Ja ne korkit ei kuitenkaan kestä käyttöä. Viimeistään viidellellä vesipullon täyttökerralla se lipare irtoaa osittain, eikä korkki kestä auki. Joutuu turhaan ostamaan vissyä, että siinä sivussa saa uuden vesipullon.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös