Syytä kyllä olis..Nykyään ei tarvi enää olla liikenneluvan haltijan tietoja auton kyljessä näkyvillä
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Syytä kyllä olis..Nykyään ei tarvi enää olla liikenneluvan haltijan tietoja auton kyljessä näkyvillä
Luulen että mopoMikäs tuo laite on?
Suola aavikolla kovasti kulkeva 50cc, Norjalaisessa autotallissa näperretyllä moottorillaMikäs tuo laite on?
Onks toi joku laina-auto, koska ei ole mitään liikennöintiin liittyviä tunnuksia?
Kyllä mulla sitten on päässä vikaa kun tykkään tosta kun hullu puurosta. Voisin vallan ajella tuon kanssa.Se o vara-auton varjo...
Ihan konsernin omia romuttamon ja sulattamon välistä poimittuja herkkuja.
Sie oot ku pohjosen miehet. Ne ajaa loppuun ensin etelässä loppuun ajetut rekka-autot. Jonka jälkeen ne viedään vielä lämpösiin maihin loppuun ajettaviksi.Kyllä mulla sitten on päässä vikaa kun tykkään tosta kun hullu puurosta. Voisin vallan ajella tuon kanssa.
Itellä on saanu jo syksystä asti huilata, kun hukkasin kortinSe alkoi sitten vuosiloman pätkä. Kolme viikkoa saa piirturikortti huilata.
No mihin se hävisItellä on saanu jo syksystä asti huilata, kun hukkasin kortin![]()
No sen jos tietäis, hakisin poisNo mihin se hävis![]()
Eipä teitin ajokeissa kyllä vissiin ole edes piirturia mihin sitä korttia tarjoaisItellä on saanu jo syksystä asti huilata, kun hukkasin kortin![]()
Mun mielestä voi ostaa vaan olisko ollut joku 100€ luokkaa.Onko se digikortti jotenkin yhteydessä ammattipätevyyksiin vai voiko sellaisen "ostaa" kuka tahansa, jolla on C-kortti?
On juuSekin taitaa olla vain viiden vuoden lappu?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.