Sä varmaan maalaat ne glaassin wihreiks.sulla on rengaspaineet vähissä linkkukoneessa. Mulla ois tollanen makitan akkukompura niin pitääkö tuua lainaan? (ne jotka ei tiiä nii tolla mäellä ollaan punasien koneiden ystäviä)
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Sä varmaan maalaat ne glaassin wihreiks.sulla on rengaspaineet vähissä linkkukoneessa. Mulla ois tollanen makitan akkukompura niin pitääkö tuua lainaan? (ne jotka ei tiiä nii tolla mäellä ollaan punasien koneiden ystäviä)
Kerrassaan upea lomaviikko takana ja kelikin oli kohdallaan. On parannettu maailmaa, etsitty geokätköjä, ajettu sähköpyörillä, rakennettu jarruja ja paineilma jutskia, grillattu, syöty ja juoOlipahan mahtava viikkokiitos @aaretti lle tuli tehtyä kaikkea jännäähauskaakivaa kiitos
Näytä liitetiedosto 170031
Juueiole ehditty, nyt oli muuta mielessäJoko jousituksen ilmalinjoihin koskettiin ?
Paljon jäi tekemättä mutta teretulemast taasJuueiole ehditty, nyt oli muuta mielessä

Kyllä tuohon saa ajaa lisää vuorisoraa vielä.Hienoa jälkeä!
Ja ollut kohta viisi tuntia esillä eikä kukaan ole edes epäillyt että "notkahtaa".
![]()
Mutta mukavata hommaa?Kyllä tuohon saa ajaa lisää vuorisoraa vielä.
Katellaan ensin että mistä alkaa pursuamaan...
No tietenkiiMutta mukavata hommaa?

nitkahtaa!Hienoa jälkeä!
Ja ollut kohta viisi tuntia esillä eikä kukaan ole edes epäillyt että "notkahtaa".
![]()
No tuo uus "poreallas" on melko light...kai se pitää enskesäksi päivittääKlappi onkin vähän semmonen light sarjan ukko.
Humorilla minä. Älä hyvää allasta ala sen takia..No tuo uus "poreallas" on melko light...kai se pitää enskesäksi päivittääontelon palasia on vielä.
Ei kyllä se ny meneeHumorilla minä. Älä hyvää allasta ala sen takia..
![]()
Vaikka meillä ei ole vettä muuta kuin pieni luru laskuojassa ja Kyrönjoelle on sen 10km. Täälläkään ei ole hyttysistä häiriötä mutta paarmoja on älyttömästi. Karjatiloja tai hevostiloja ei ole lähelläkkään joten kai niiden pitää yrittää ihmisiä kiusata.Suomen kesä. Tyyni ilta-aurinko, eikä hyttysen hyttystä.
Saunabussin ovelta:
Näytä liitetiedosto 170256
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.