Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jos palamista rajoitetaan savuhormin pellillä, kyseessä ei ole kitupoltto. Jos sitä rajoitetaan polttoilmaa rajoittamalla, niinkuin hyvin yleisesti tehdään, kyseessä on kitupoltto....
. Kuulostaa vaan olevan niin ehdottomasti paras ja ainut konsti mutta kyllä mulla ainaki alakaa hartiaa pakottaa ja napaa kuumottaan jos lämmityksen ajan pitäs kattilan lämpömittaria vahtia käsi pellin varressa

Kai tämä tiedeuutiseksi voidaan luokitella.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e78d775d-65f6-44f2-82b2-b3d9eef10673

Vähän OT mutta itse en ole eläissäni kohdannut huonosti käyttäytyvää sikaa. Sopuisia ja siistejä ovat olleet jotta sen vuoksi sikaa ei pitäne luokitella sopimattomaksi. Hmm, oliskohan villisialla riehakkaampi pumppu kuin kotisialla.Lääkäri sisareni sanoi jo 60-luvulla, että hylkimisreaktion kannalta sika on edullisin eläin siirrännäisiä ajatellen.
Niin epämiellyttävää kuin se monien mielestä saattaa ollakin.
(Humalassa olevat käyttäytyvät usein epämiellyttävän sikamaisesti)
Hänen alansa oli silloin munuaissiirtoihin ennakkoon tehtävät kudostyypitykset hylkimisreaktioita arvioidessa.
Ei kait tuo mikään uusi asia ole. Minä ainakin tiedän useita ihmisiä kellä on ilmiselvästi sian sydän.Kai tämä tiedeuutiseksi voidaan luokitella.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e78d775d-65f6-44f2-82b2-b3d9eef10673
Varmaan tuo sopivuus liittyy siihen, että kaikkia ei kelpuuteta vähien elinten saajiksi/jonottajaksi, jos ennuste on huono siirrännäisen jälkeenkin.Vähän OT mutta itse en ole eläissäni kohdannut huonosti käyttäytyvää sikaa. Sopuisia ja siistejä ovat olleet jotta sen vuoksi sikaa ei pitäne luokitella sopimattomaksi. Hmm, oliskohan villisialla riehakkaampi pumppu kuin kotisialla.
Miksikään sian sydän muuten sopi tässä tapauksessa siirrännäiseksi kun ihmissydän ei
Näinhän se tosiaan saattaa olla, joudutaan priorisoimaanVarmaan tuo sopivuus liittyy siihen, että kaikkia ei kelpuuteta vähien elinten saajiksi/jonottajaksi, jos ennuste on huono siirrännäisen jälkeenkin.
Esim en usko, että 80 vuotiaalle henkilölle siirrettäisiin sydäntä.
Tuolla on sellanen Sikomäeksi sanottu paikka, jossa silloin kun olin pikkunöösi, oli sikoja aitauksessa koko kesän. Oli niissä joskus huonostikäyttäytyviäkin, yhdenkin jouti naapuri kesken kesän pistämään korkeelaitaseen ku ei pysyny tarhassa vaikka tilaa oli parinkymmenen possun laumalle jotain kolme-neljä hehtaaria. Ei ku aina aidoista läpi, joko hajotti tai kaivoi aidan ali...Vähän OT mutta itse en ole eläissäni kohdannut huonosti käyttäytyvää sikaa.
Onhan tuo tietysti aidantekijän kannalta huonohkoa käytöstä mutta kuvastaa mielestäni myös sitä avarakatseisuutta, uuteen pyrkimistä poikkitaiteellisinkin keinoin, jota mm. joidenkin lääketieteen pioneerien tiedetään tehneen pyrkiessään korvaamaan ihmisen elimen sian elimelläTuolla on sellanen Sikomäeksi sanottu paikka, jossa silloin kun olin pikkunöösi, oli sikoja aitauksessa koko kesän. Oli niissä joskus huonostikäyttäytyviäkin, yhdenkin jouti naapuri kesken kesän pistämään korkeelaitaseen ku ei pysyny tarhassa vaikka tilaa oli parinkymmenen possun laumalle jotain kolme-neljä hehtaaria. Ei ku aina aidoista läpi, joko hajotti tai kaivoi aidan ali...
On sosiaalisempi kuin ihmiset yleensä?Ei kait tuo mikään uusi asia ole. Minä ainakin tiedän useita ihmisiä kellä on ilmiselvästi sian sydän.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.