Ihan pilkkopimeässä en muista koskaan päässeeni häiritsemään eläintä hänen kulkureitillään, kamalanhajuisilla mölyävillä torpeedoillani. Vaikka millaisilla valoilla olen ajellut siellä sun täällä ja tosi usein pimeällä.
Kop.kop, onneksi ei ole osunut mutta monta kertaa olen niitä säikytellyt tunteen ollessa molemminpuolinen, veikkaisin.
Hämärissä ja joskus jopa päivällä, on enemmistö eteen tölvännyt niistä.
Kuinkahan paljon tehokkaampi ääni karkoitin olisi eläimille valoon verraten?
Taitaisi olla niin jos saisi tilastoja, että nämä paljon parjatut nuorison JYMPS JUMP präämmm soitinlaittein varustellut kulkimet olisivat harvemmin mukana esim. hirvieläin kolarissa, kuin hiljaiset.
Tosin tilastoa saattaisi sekoittaa se, että nämä halavatun PUMJYMPs ärrr stereot soivat vaan taajama-alueilla.'
Mikä se oli ..Supufuufferi tjs.? Se millä autotkin pilataan niitten paksujen piuhojen takia.
No, jos yksikin eläin pelastuu niin jumpsutelkoot. Ja muutenkin
..
Kop.kop, onneksi ei ole osunut mutta monta kertaa olen niitä säikytellyt tunteen ollessa molemminpuolinen, veikkaisin.
Hämärissä ja joskus jopa päivällä, on enemmistö eteen tölvännyt niistä.
Kuinkahan paljon tehokkaampi ääni karkoitin olisi eläimille valoon verraten?
Taitaisi olla niin jos saisi tilastoja, että nämä paljon parjatut nuorison JYMPS JUMP präämmm soitinlaittein varustellut kulkimet olisivat harvemmin mukana esim. hirvieläin kolarissa, kuin hiljaiset.
Tosin tilastoa saattaisi sekoittaa se, että nämä halavatun PUMJYMPs ärrr stereot soivat vaan taajama-alueilla.'
Mikä se oli ..Supufuufferi tjs.? Se millä autotkin pilataan niitten paksujen piuhojen takia.
No, jos yksikin eläin pelastuu niin jumpsutelkoot. Ja muutenkin