LHF4 käyttöön otto

Viestiketju:
LHF4 käyttöön otto

Tuohon lukijoiden määrään viel: Meit on varmaan tääl joitakii,jotka luetaan ihan jokainen viesti aihealueesta riippimati. Administeri on laatinu tämän systeemin aika hyvin ja ainakii ite luen kaikki tekstit, osan ihan syventyen, osan taas läpikahlaten riippuen siitä osaanko yhtään, kiinnostaako yhtään, innostunko sietämättömän paljon.
Eteen tulee tilanteita, joita ei ehkä nyt heti osaa hyödyntää mut joita voi sitten joskus myöhemmin penkoa.

Ehkä siksikin meitä lukijoita voi olla enemmän kuin auttajia joskus. Kuitenkin ymmärtäisin, et täältä kannattaa aina kysyä. Ite olen elämässäni kysynyt paljonkin, usein olen jopa saanut korvilleni kysyttyäni mut silti edelleen kyselen ja koneasioissa tämä foorumi om paras poijjaat



Näi 0.
 
Niin o. Toistaiseksi oma foorumin viestienluku % on 100 .....
 
Aika uskollisesti nuo on tullut itsekin selattua. En ainakaan muista koskaan klikanneeni merkitse viestit luetuksi - nappulaa.
 
Tilasin juuri äsken Ladekilta amphenol liittimen ja vedonpoistajan siihen jatkoksi, ja alumiini elektrodeja,joten kun ne tulee ja saan yhden adapterin Etrasta,niin on kaikki osat,ja pääsee kytkee koneet nippuun ja koittaa toimiiko.
 
Nämä kaksi ohutta johtoa häiritsee,kun en löydä manuaalista niiden käyttötarkotusta?
Siinä joku ikoni,mutta en saa selvää?

ohuet_johdot.png
 
Nestekierron vartijan ohjauskaapelin liitäntä. Tuosta aikaisemmin linkittämästäni käyttöohjeesta katsoin.
 
Nestekierron vartijan ohjauskaapelin liitäntä. Tuosta aikaisemmin linkittämästäni käyttöohjeesta katsoin.
Kiitos, sehän lukee siellä ihan selvään,se vaan oli merkitty vähän himmeesti,joten en tajunnu kattoa.
 
20170228_185128.jpg


Kytkin muuntajan ja LHF4 boksin toisiinsa ja laitoin virrat päälle molempiin ja vihreä lamppu syttyi,eli saattaa olla ehjä peli.
Kun liitän sen amphenol 4pinnisen urosliittimen siihen kolvin johtoon niin mistä saan tiedon kumpi karva tulee kumpaan,eli LHF päästä on helppo kattoo mihin kolvin johdot liitetään mutta ne merkitty numeroilla 1 ja 2 ja koneen puolella sisällä tulee johdot pinneihin A ja B.

Maakaapeli täytyy viellä tehdä.
 
Siellähän on vain sulkeutuva kärki? Eikai sillä oo mitää merkitystä, kumpi menee kumpaan.
 
Mäkattelin sen LHF4 koneen sisään ja näyttää siltä että siitä toisesta liitimestä mennkin vaan kaasu ja sitten ei jää kuin se 4 pinninen josta täytyy tulla virrat,mä en vaan tajua miten niin ohut johto kestää

Kyllä Kemppi huolto liikkeen täytyy tietää millanen kolvi siihen kuuluu,ilman että sitä tietoa tarvii viikkotolkulla ettiä.

Mun miälestä kaasu ja sähkö kulkee samaa putkee pitkin, ne neljä ohkasta on aina sytytys, ja ramppien ohjaukseen.
 
20170302_184520.jpg


Onko oikea tapa juottaa johdot noihin pinneihin ,ja kestääkö toi muovirunko lämpöä vai kuuluuko se purkaa kun tossa on liitos ja siinä teippi päällä.
 
Yleensä liitinten muovirunko kestää juottamista. Joissakin liittimissä piikit voi irrottaa, riippuu rakenteesta. Piuhan päät kuoritaan ja työnnetään noihin liittimen takapään reikiin. Juotetaan potero täyteen tinaa.
 
Yleensä liitinten muovirunko kestää juottamista. Joissakin liittimissä piikit voi irrottaa, riippuu rakenteesta. Piuhan päät kuoritaan ja työnnetään noihin liittimen takapään reikiin. Juotetaan potero täyteen tinaa.

Tuli mieleen että onko toi avattava,kun tossa näkyy teippi liitos sauman päällä?
 
Takaisin
Ylös