Kyläsepän pajassa tapahtuu

Pikku hitsuuttelut tarvii.

IMG_20260531_135156_762.webp

IMG_20260531_135202_386.webp

IMG_20260531_135230_093.webp

Mikä lienee kitin ja pellin suhde itse autossa muuten, että olisko tuosta tullut sen huonompi vaikka olis päälle sipaissut bilteman pitkäkarvaista?

Pienemmät kuopat täyttää koritinalla. Ja sitä saa vielä, vaikka se kai pitäisi olla kielletty EU:n alueella.

Jonkun kerran olen tinaa laittanu, ei oikein ole minun juttu. Mieluummin reiät pois ja umpisaumalla kiinni.
On tuossa tinatanko ja juoksute kyllä olemassa...

Aikanaan vastaavia myytiin ihan vaiks moto/bilt firmoissa vapaasti kaikille.
Sittemmin monien tuotteiden myynti yksityisille on kiälletty, "vain ammattikäyttöön" tms lisäyksellä...

Mä sain tuota tinaa tilattua 2 tankoa muistaakseni juuri Heitoolsilta/Toolouletiltä, olikohan viime vai toissa vuonna, mutta näköjään tilaukseen on tehty esto, että ilman Y-tunnusta ei pysty tilaamaan.

Mä sain tuota tinaa tilattua 2 tankoa muistaakseni juuri Heitoolsilta/Toolouletiltä, olikohan viime vai toissa vuonna, mutta näköjään tilaukseen on tehty esto, että ilman Y-tunnusta ei pysty tilaamaan.
Tuo y-tunnus harvemmin on este. Eiköhän aika monelta autoharrastajalta löydy joku tuttu maanviljelijä tai yrittäjä, joka voi tilata.

Jotain helvetin jäykkää maalia on noissa ovissa.
120 Mirkan paperi on paineilmakoneessa, kun hioo kittiä niin ihan ok, mutta kun menee maalipinnan puolelle niin paperi on hetkessä ihan kiiltävä.
Normaalisti olis menny varmaan kolme paperia, nyt meni vissiinkin seitsemän yhteen hiontakierrokseen.
No,nyt on toinen kittikierros kuivumassa kuitenkin.

Jotain helvetin jäykkää maalia on noissa ovissa.
120 Mirkan paperi on paineilmakoneessa, kun hioo kittiä niin ihan ok, mutta kun menee maalipinnan puolelle niin paperi on hetkessä ihan kiiltävä.
Normaalisti olis menny varmaan kolme paperia, nyt meni vissiinkin seitsemän yhteen hiontakierrokseen.
No,nyt on toinen kittikierros kuivumassa kuitenkin.
Olisko termoplastista? Se tukkii paperin jo kun tuo samalle tontille.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin