Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
....onneks on polkupyörä sillä saa vetää alarajotinta vasten ihan täysii.Nopeusrajoitusten mukaan ajavia ymmärrän, en nopeudenrajoittimia vasten säädettyä, (yli)nopeutta ajavia......
Menee se jättirekkakin alamäessä vapaalla yli kaikkien rajoittimien.Eikös polkupyöräilijöitäkin ole sakotettu ylinopeudesta. Ehkä niihinkin pitäisi laittaa GPS:ään liitetyt rajoittimet.
Oon kuullut huhua, että OM tunkeutunut hellästi toisen OM:n sisään.
Tuleeko lapsista keltaisia?Oon kuullut huhua, että OM tunkeutunut hellästi toisen OM:n sisään.
Eikös Ponssessa ole OM?Penetroitumisen seurauksena kenties itselastaavia kuorma-autoja, joissa on runko-ohjaus.
Varmaan niin väsynyt rietastelusta, ettei jaksa enään aisaa nostaa loppukuusta.Toivottasti edes tunkeutuja selviää hengissä vieraista kotiin![]()
..jos se on sihin puutetta...Kyllä tää on varmaan jokin väärien lääkkeiden aiheuttama hallusinaationäky....
Tai sitten sillä on kylmä.Onpas pieni. Onko se kutistunut sateessa?
Onpas pieni. Onko se kutistunut sateessa?
Kyllä se pieneltä näyttää munkin luurissa, eikä mulla ole mikään iso...@jusape’lla on niin iso luuri että sa kaiken näyttää pieneltä.
Sanoisin että linkku näytti aika pieneltä.Onpas pieni. Onko se kutistunut sateessa?
Puhuttaisko välillä kuorma-autosta.Kyllä se pieneltä näyttää munkin luurissa, eikä mulla ole mikään iso...
Ok, tehdään näin...Puhuttaisko välillä kuorma-autosta.