Konekansan Youtube-ukot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oh1hih
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sinänsä sama mitä minusta ja kanavasta ajatellaan mutta oma linja on että kaikki näytetään, myös ne typerät mokat ja noitumiset.. jos täällä olevat neiti-ihmiset haluaa niin tehdä toisella tavalla niin hyvä mutta tämä on minun linja. Outoa sinänsä että leimataan tekemällä tehdyksi vaikka kanavan linja lie tullut selväksi.. kaikki näytetään hyvässä ja pahassa..

Tiedä nyt onko puukkoa, mutta mielipiteitä on saatettu ilmaista. Ainahan se tuntuu ikävältä huomata joutuneensa arvostelun kohteeksi olematta itse edes paikalla.

Niinhän nuo julkkikset sanovat, ettei kannata edes lukea suuren yleisön näkemyksiä omasta touhuilustaan. Tulee vain paha mieli.

Tulin katsomaan kun vinkkiä tuli että puukkoa ruvennut satamaan selkään.. niinpä näköjään on..
Se on julkisuuden kiro =/.
Katteelliset panettelee, mutta kaikkea kritiikkiä ei kannata kirjata selkään puukottamiseksi.
Koska kukaan meistä ei ole täydellinen niin kritiikin seasta löytyy usein ihan tervettäkin palautetta josta ottaa opiksi ja vinkiksi. Toki pahansuopaakin kommenttia riittää, mutta kun asettaa kommentoijan sopivaan konteksiin niin motiivit voivat kirkastua.

Mä en usko että tällä foorumilla on tosiasiassa montaakaan ihmistä jotka sillai varsinaisesti epätykkäisi henkilöstäsi, mutta tottahan se on ettei tuottamasi kontentti osu likikään kaikkien kiinnostuskiikareihin. Monesti moitteet voivat myös olla taiteellista erimielisyyttä kun meillä katsojilla on erillainen mielipide siitä miten asioita pitäisi tehdä.. ja osalla ulosanti on aika hyökkäävä.
Älä ota liikoja ittees..

No tietyllä tavalla pitänyt hengenheimolaisena näitä foorumeita.. mikään julkkis en ole.
Noh, et nyt ainakaan sellainen turhajulkkis joita media on pullollaan, niitä jotka hakee isommat tissit virosta ja läväyttää ne sitten seiskan kanteen. =D.
Mutta tosiaan, ihan realiteetti on ettet täysin epäjulkkiskaan ole, sulla on tosiaan se 37k tilaajaa, 2,7k julkaistua videota joilla yli 42 miljoonaa näyttökertaa, ja facepookissakin faniryhmä jossa 2,5k jäsentä.
Että ihan tyystin ei-julkkikseksi et kyllä pysty enää profiloitumaan.
Ällös silti tunne oloasi täällä esineellistetyksi!

Siinä vaiheessa kun on itsensä ja imagonsa tuotteistanut on kaikkea muuta kuin "incognito".
Niin joo tosiaan, kyllähän se oma fanituotekauppakin netissä toki on merkki jonkinlaisesta julkkiksesta =D.

Mutta ei se julkkiksen status pelkästään huono asia ole, keittiöveitsikin on oiva työkalu kunhan pitää tylsemmästä päästä kiinni.

No minä olen sitä mieltä ja lienen oikeassa, parhaiten luulen tietäväni.
Joskus puut on niin liki ettei näje metsää =).
Luulla voi mitä vain, mutta todisteet on julkiset.
Älä näe pientä (itse ansaittua, itse tehtyä, ei ulkoa annettua) julkisuutta pelkkänä mörkönä!

Osa meistä on hiukan jopa ylpijöitä siitä miten täältä koneharrastajapiireistä on noussut tälläisiä tube-ukkoja =).

Siinä vaiheessa, kun ihminen tällää lärvinsä johonkin ruutuun tai aviisiin, muuttuu hän jossain määrin julkisuuden henkilöksi. Mitä useammin tämä tapahtuu, ja mitä useampi tämän lärvin näkee, sitä enemmän on julkisuuden henkilö. Jos puhutaan kymmenistä miljoonista katselukerroista ja kymmenistä tuhansista faneista, niin jokainen voi tehdä asiasta omat päätelmänsä. Niin olen minäkin tehnyt.

Tuostapa oiva tuote fanituotekauppaan, veitsitukki sopivalla sloganilla.
upload_2021-3-10_12-16-44.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin