Minulla ne on harmaana,ei voi klikata. Chromessa joku suojaus päällä mitä en nyt tajua??KK-retrohymiöt ovat käytössä edelleen. Editori piilottaa joskus osan toiminnoista. Kolmea pistettä klikkaamalla tulevat näkyviin.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Minulla ne on harmaana,ei voi klikata. Chromessa joku suojaus päällä mitä en nyt tajua??KK-retrohymiöt ovat käytössä edelleen. Editori piilottaa joskus osan toiminnoista. Kolmea pistettä klikkaamalla tulevat näkyviin.
No viddu niin onkin. KiitoksiaTossa oikeeaas reunassa on noi HAKASULUT Näytä liitetiedosto 145198 niin klikkaa siitä kohtaajolloin harmaus lähteepi poies.
Kyllä. Ensin tehdään tämä palvelimen vaihto ja sen jälkeen XenForon päivitys, sitten alan napomaan uusia ominaisuuksia päälle.Joko tulee push-ilmoitukset käyttöön?
Diktaattorien touhuista on ihan viisasta olla aina huolissaan.Pitääkö olla huolissaan?
Siis mikä?Saadaankohan mullinsilmä takasin![]()
Tuijottaahan se edelleen tuossa lukemattomat-nappulassa.mullinsilmä
Jos sitä lukemattomat nappulaa tarkoitetaan, niin mulla ainakin löytyy ruudulta kolmesta kohdasta, se riittää.Tuijottaahan se edelleen tuossa lukemattomat-nappulassa.
Ainakin yhden coren muistinopeus pitäisi olla parempi, eriasia toki onko sillä tässä merkitystä.Vaihdetaan Intel-raudasta AMD-pohjaiseen alustaan. Kuulemma ovat sähäkämpiä liikkeissään.
Mahdollisesti jo ennen kymmentä aamulla alkaa katkos.Palvelimen vaihdosta johtuva huomisen käyttökatkon tarkempi ajanhetki vielä auki. Ilmoittelen myöhemmin lisää.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.