Äänestys Konekansan käyttäjätyytyväisyysgalluppi 2

Tällä hetkellä arvioisin Konekansan toiminnan foorumina arvosanalla

• 10

Äänet: 9 18,4%
  • 9

Äänet: 26 53,1%
  • 8

Äänet: 12 24,5%
  • 7

Äänet: 1 2,0%
  • 6

Äänet: 1 2,0%
  • 5

Äänet: 0 0,0%
  • 4

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    49
  • Äänestys suljettu. .
Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Ihan yleisellä tasolla muihin foorumimodeihin verraten täytyy kyllä sanoa, että borg on kumma ukko. Ei ole noussut pissi päähän, eikä provosoidu muista. Pitää henkilökohtaiset mielipiteensä erossa hallinollisesta asemastaan ja kohtelee tasapuolisesti kaikkia. :peuk:

Kiitän luottamuksesta. Itsehän tällaista asiaa on hankala havainnoida, vaikka yrittäisikin tarkastella toimintaansa ikäänkuin ulkopuolisena.

Mitä tulee eri ihmisten mielipiteisiin, niin nehän ovat tärkeitä. Erityisen arvokasta on se, jos joku omaa ihan itse rakennetun mielipiteen, eikä vain jotain muilta kritiikittä lainattua. Muiden aivotoiminnan tuloksista voi oppia itsekin, ellei suojaudu jonkin mielipidepanssarin taakse.

Viimeksi muokattu:
Minneen kymppää pistä, seo vissi juttu ...... Näil fiiliksillä joko korkee kasi tai ysi mahdollisesti, mut onpi laittamati vielä mitään .........

Minneen kymppää pistä, seo vissi juttu ...... Näil fiiliksillä joko korkee kasi tai ysi mahdollisesti, mut onpi laittamati vielä mitään .........
Reijo Salmista & Jyrki Otilaa "lainaten". Aika loppuu, äänestys sulkeutuu, aika loppuu, aika loppuu, et ehtinyt vastata....:Häh:

Kun tarkemmin tutkin, niin tuota sivun hyppelyä uuden sivun latautuessa taitaa esiintyä muillakin XenForoa käyttävillä foorumeilla. Näköjään tuohon tottuu niin, ettei sitä edes tajua tapahtuvan. Ilmiö kuitenkin johtunee siitä, että kuvat latautuvat koostaan johtuen hieman myöhässä.

On olemassa muuan lazy load -lisäosa, joka hidastaa kuvien latautumista valikoivasti. Selainikkunaan sisään ja lähistölle osuvat latautuvat heti ja loput niitä "lähestyttäessä". Sivun scrollaaminen herättää kuvat latautumaan kun ne lähestyvät selausikkunaa.

Tällaista voisi joskus kokeilla. En tiedä, olisiko se ratkaisu tähän pompahteluun, mutta se ainakin nopeuttaa sivujen latautumista jos kuvia on paljon. Laitan tutkittavien listalle.

Minä en ole kyllä tälläistä hyppimistä oikeastaan edes havainnut. Yhdessä viestissä oli kerran kymmenkunta isoa kuvaa peräkkäin ja siinä havaitsin. Muuten on lataunut loistavan nopeasti, mutta mulla onkin muutenkin kevyt pohja käytössä, nimittäin KK perusteema. Eikä siis oo mitään gigaista yhteyttä vaan normaali 4G mobiililaajakaista. Yhteydestä se ensijaisesti on kiinni...

Kyl se välillä nytkähtelee, mutta oon sen mieltäny just isojen kuvatusten aikaansaannokseksi ku moppedata ajaa hämäläiskaistaa. Sit ku nopeudet on normi 45-60 megaa/sekunti tasolla ei huomaa olleskaan, tai huomaa sellasta pientä värinää.

Juu tökkimistä oon kans havainnu, just sellasis ketjuis joissa isokokoisia kuvia useampi ( siis monasti omia viestejäni ) mut sehän taas johtuu ittestä, ja siittä että josko viestissä on 3-9 isokokoista kuvaa.......
Kestäähän niitte lataantuminen hetken , joo .... väkisinkin .......

Hyppimistä aiheuttavista elementeistä pitäisi tulla oikean kokoinen tilavaraus välittömästi sivulle tullessa ja varsinen kuva/mainos latautuisi, kunhan ehtisi. Loppuisi hyppiminen.

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin