KONEKANSA TUOTTEIDEN TILAUS 2016

Enkä mä mitään ärräkioskeja edes kaipaa tai tarvii, en edes muista, koska viimeksi moisen törkypuulaakin ovesta olisin sisään astunut, on ainakin 10+ vuotta viimeisestä käynnistä .....

Enkä mä mitään ärräkioskeja edes kaipaa tai tarvii, en edes muista, koska viimeksi moisen törkypuulaakin ovesta olisin sisään astunut, on ainakin 10+ vuotta viimeisestä käynnistä .....
Meillä on pikkupakko ku on postitoimipisteenä, sitten vr ja muut paketinrahdit tulee siwaan..

Täällä postipaketit tulee joko pihaan tai sitten paikalliseen siwaan ( 2,5km päässä ) , lähimmät MH:t 21-22km päässä

Ensimmäinen lippis osallistui tänään töihin. Vaihdoin huomenna katsastettavaan vara-autoon kesärenkaat ja uudet etujarrupalat. Hyvin pysyi päähine päässä.

Tänäpä tuli paketti. Yks pinkki paita uupui lähetyksestä, mutta mukana olleen paperilapputiedotteen mukaan toimittavat ensi viikolla sen ....

Jep. Näky olevan postilapussa paketin päällä päiväys 12.08 , eli viime perjantaina laitettu matkaan ......
Tällä paketillahan oli sitten kokoa 20x37x50cm ( KxLxP )

MaxiSamiTrans:in motolähetti toi paidat äsken. Oli muuten läähätillä isot kengät!

Lähetti himassa! Jumankavita ku ol persiistä lasettoo kottiin ku aurinko armas paisto niin allaalta ja suoraan vasten...

Kiitokset Maxille vaivannäöstä. Kyllä nyt kelpaa liikuskella ihmisten ilmoilla. :) Eikä voi enää valittaa, ettei olis mitään päällepantavaa.

En nyt keksi tähän edes mitään riittävän suurta vertauskuvaa, jotta voisi riittävästi kiittää. Huppari on lämmin, kivan pehmoinen ja just eikä melkein sopivan kokoinen. T-paita kans. Lipilaki istuu päähän ko perjantaipun.... eiko kahvi Konekansa-kuppiin! Kyllä kelpaa edustaa vaikka ja missä näissä tamineissa! :peuk:

Yes! Mä sain kanssa tänään omani. Kiitosta vaan MaxiSamille!

IMG_20160821_175501.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin