KONEKANSA TUOTTEIDEN TILAUS 2016

YV:n mäkin pistin Maxille. Kaippa ne yyveetkin perille mitä ilmeisemmin menee, jos ei tuolla julkipuolella tilauksiaan halua huudella ....

Kyllä Jarkon YV on tullu perille... perhana vaan näillä määrillä tilauksia pittää mennä hattu kourassa ja häntä koipien välissä tiskille tilaamaan... ennakkoon arvioin painoon että +50 T paitaa tulisi mutta kylläpäs taitaa oman kären sormiloihin mahtua

No onpas sitten surkean vaisua toimintaa kansalaisilta tilausten suhteen..... Mikä porukkaa oikeen vaivaapi ????
Lienee pian sitten viimeinen tilaus tämä, josko nyt sitten järkevästi toteutuuu edes tämäkään ???

Lasken lauantaina kaik yhteen tai jopa puol kahteen... katotaan sitten tilausta että lähteekö vetelehtimmään...

Päteekö tuo edelleenkin? Olen lähettänyt tilaukseni YV:nä jokin aika sitten, tuleekohan nyt tuplatilaus, mutta...

Mulle 4 kpl lippiksiä mustana.
No ohhoh. Jotenkin musta tuntuu, että tämä on mennyt monella muuten vain ohi.

Jos ei muuten, niin lisätään edes keräilymielessä 2 T-paitaa mustana, koko XL. Myyn ne parin vuoden päästä hyvällä hinnalla ja jään saamillani rahoilla eläkkeelle.

mää haluisin t-paidan, mut toi on niin pirun ruma :( Joku kk logo rintaan ja selkä puhtaaks nii tilaisin heti.

Se on mulle ihan sama painatettaanko selkään vai ei... mutta sattaa eri variaatiota ei! Yks ja sama malli kaikkiin. Muuten nostan kädet pystyyn...

Mie oon kans sitä mieltä että pelkkä rintamasuuntainen kuva riittää. Nettiin ne ihmiset kuitenni menee ketä asia jää vaivaamaan, ja kuukkeliin kirjoittavat "konekansa".

Mut mitä muut on mieltä? Asia pitänee päättää pikimmiten..

Mulle toisaaltas on aivan sama, vaikka selästä se konekansa-teksti näkyisi paremmin, selkeämpänä .....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin