Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Olisko tää naisten paita?
Jotain muutenkin neitimäistä tuoksua on tällä palstalla. En tiedä vielä mitä, mutta seuraillaan. Etusivulla ensimmäiseksi mulla oli vastassa mainos "meikkipaletti, PRETTY.FI". En tiedä miten hyvin tuo mainos vetoaa tähän käyttäjäryhmään.
Toivotaan ettei Pennimedian yhteys harrastuspalstaan uhraa hyvää tarkoitusta kaupallisuuden alttarille, vaatekauppaa ollaan jo kovasti perustamassa. Pennimediako ne paidat ostaa ja myy, tilittäen verot ja niin edelleen tuosta kaupankäynnistä saadusta tulosta? No, nämä ovat tällaisia hämmästyneen ensikommentteja... jatkossapa nähdään kuinka tämä etenee ja mitä palstaa tulee tiedonjanossaan seurattua, Masinistiwikin ja muiden tähdenlentojen lennellessä voi aina tietysti toivoa jotakin.
Jotain muutenkin neitimäistä tuoksua on tällä palstalla. En tiedä vielä mitä, mutta seuraillaan. Etusivulla ensimmäiseksi mulla oli vastassa mainos "meikkipaletti, PRETTY.FI". En tiedä miten hyvin tuo mainos vetoaa tähän käyttäjäryhmään.
Toivotaan ettei Pennimedian yhteys harrastuspalstaan uhraa hyvää tarkoitusta kaupallisuuden alttarille, vaatekauppaa ollaan jo kovasti perustamassa. Pennimediako ne paidat ostaa ja myy, tilittäen verot ja niin edelleen tuosta kaupankäynnistä saadusta tulosta? No, nämä ovat tällaisia hämmästyneen ensikommentteja... jatkossapa nähdään kuinka tämä etenee ja mitä palstaa tulee tiedonjanossaan seurattua, Masinistiwikin ja muiden tähdenlentojen lennellessä voi aina tietysti toivoa jotakin.
Mulle paita kans. Mustana haluan jos ei ole tummempaa. XXXL.Noihin kalsareihin vois sitte laittaa tekstin -konekanki-,. Jos on tarpeita takeille, kalsareille tai muille vastaaville, otetaan harkintaan nekin.![]()
Noihin kalsareihin vois sitte laittaa tekstin -konekanki-,
Onko se lippis minkä värinen?
Yleensä ykkönen on aina ykkönen, mutta nyt on satanen ainakin saannut enemmän julkisuutta.Mulla näkyy olevan 83 tuossa.Sen verran vakoilin, että kun Granillahan pitäis olla tasan satku, mutta hällä on 103??? Onko noissa joku kolmen offsetti? Eli mun numero ois 80 oikeasti. Satkun sisällä siis ollaan, mutta mahdollista paitaa varten haluaisin siihen oikean nummeron.
Tuosta yläreunasta, "Tervetuloa, [nimimerkki]" eli siis oman nimimerkin kohdalta kun klikkaa päästäkseen omiin tietoihinsa on tuossa osoiterivillä sitten http://www.konekansa.net/member.php?nn-, jossa nn:n kohdalla on numero. Saattaisi hyvinkin olla melko lähellä tuota henkilökohtaista järjestysnumeroa.
Kavereiden numeroita voinee jostain listauksista koittaa vakoilla. Aina kun jossain nimimerkki on voi siitä kokeilla.
Jum....uta!!! Meikkäläinen olis stten tämän tiedon mukaan HERRA 47!!!
Jum....uta!!! Meikkäläinen olis stten tämän tiedon mukaan HERRA 47!!!

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.