KONEKANSA - Paitojen ja lippiksien tilaus!

Kyllähän me niitä sloganeita voidaan alkaa keksimään vaikka vastaisuuden varalle. Saattaa löytyä ihan vahingossa nerokaskin aivopieru.

KONEKANSA
- rakkaudesta lajiin
- kun vaimo ei ymmärrä (copyright by borg)
- muuten terve
- metallin maku
- koska olen sen arvoinen
- lääkärini suosittelee
- tartuntariski
- anonyymi koneholisti
- ...

Ihan hyvä, jos on olemassa ihan perinteinen silkkipaino. Se on kaikin puolin hyväksi havaittu menetelmä.

Minkälainen se uusi logo sitten mahtaapi olla, vai onko mulla jäänyt (taas) jotain huomaamatta....??

Ei muutu fi:lle. Konekansa.net on virallinen muoto. Fi-domainikin on hallussa kyllä.

Orkinaalit on Samin sähköpostissa.

Tältä pitäisi suunnilleen näyttää:

Logo paidassa.webp takapuoli.webp Konekansa-lippis.webp

Tämä on nyt se uusi logo. Jokseenkin saman oloinen kuin vanhakin, mutta tuo höttökohina kirjainten ympäriltä on jätetty pois. Fontti on kuitenkin ihan yksi ja tietty, muut ei kelpaa.

Saa, jos Sami teettää niitä. Ei se ole niin nikin nuukaa.

Käytännön syistä kuitenkin siirryn uuteen logoon samalla kun softa vaihtuu.

En mä mitään meinaa. Kaikkihan riippuu paino"musteen" väristä. Mustia paitoja itsekin harrastan.

Png-tiedosto on vaan hieman havainnollisempi käsitellä jos väri on musta. Siksi vaalea kangas. Pääsin itse helpommalla noiden kuvien teossa.

Minäkin voisin olla kahdesta paidasta kiinnostunut ja mukista.
Voisin ottaa yhden paidan uudella ja toisen vanhalla logolla. Mukikin voisi kiva olla vanhalla logolla.
Uudella logolla olevan mukin sitten varmaan saa jatkossakin.
Eli jos Sami vaan jaksaa teettää vanhalla logolla, niin... :peuk:

Tänään lähetin sähköemailia ja laitoin kuvat ja tuotteet... vanha painaja oli ottanu ja muuttanu lahteen ja nyt uusi henkilö hoitaa siellä sitä hommaa... voi olla halvin ja helpoin ratkasu että mennään pelkästään uudella brändillä!
Toivottavasti saan huomenna hinnat ja muutenki tietua asian tiimoilta!

Jaa jotta sellastakin muutossotkua sitten vielä lisäksi ....... No, kuulostellaan rauhassa tilanteita ......

Tässä suora kopio sähköpostista...
New Classic-T + painatus eteen ja taakse
13,-

Huppari Basic Hoody + painatus eteen ja taakse
(tästä on saatavana vaaleanpunainen ja pinkki)
29,-

Huppari Basic Hoody vetoketjulla + painatus eteen ja taakse
(tästä ei ole pinkkiä, peruspunainen löytyy)
30,-

Army-lippis + brod. eteen
13,-

Pipo Hubert W. Patch (tätä on vain mustana)
10,-

Trikoopipo (tästä löytyy värejä)
10,-

Muki painettuna
10,-

Hinnat sis. alv 24%.
Aloituskulu 10,- / tilaus.

Nyt on vähä hoppu ku kaivuri tuli pihaan.. palataan myöhemmin asiaan...

Ohooh.. Hei täähän on hieno juttu täällä.

Mulle on kans juuri tulossa pari laatikollista lakkeja, mutta tällasethan on miun saatava myös.

Millainen näitten "tilanne" lienee parhaillaan?
Eikä mulla nyt tulipalokiirus ole, mutt tuliipaha tietoon sentään :)

Tuotteet on tilaajille saapuneet aikoja sitten, ja tän tilauksen valmistukset tehty täysin ennakkotilausten mukaan, eli tonne painoon ottaa yhteyttä ja tilaa sieltä suoraan itse ..... Kuten Maxi tuolla aiemmin kirjoitteli

Tuotteet on tilaajille saapuneet aikoja sitten, ja tän tilauksen valmistukset tehty täysin ennakkotilausten mukaan, eli tonne painoon ottaa yhteyttä ja tilaa sieltä suoraan itse ..... Kuten Maxi tuolla aiemmin kirjoitteli

Jepp, näin vähä ounastelin olevan.
En kyl lukenut koko ketjua, niin ryntäsin utelemaan jo :D

Juu, on hyvä kun jossain painossa on mallit valmiina, niin jokainen halukas saa sieltä suoraan ilman välikäsiä tilailtua tarpeen mukaan haluamiaan tavaroita...

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin