Kehu tai hauku hyvät/huonot tuotteet

Ostin polttoainesäiliön n,kuukausi sitten, kun täytin säiliön 95e bensalla sen pumppu toimi silloin. Ei toiminut enää tänään, joten purin pumpun. Sen kaikki kumiosat oli venyneet täysin paskaksi, ei varmasti voi ehjätä. Eli pönttö on tämmöinen. Ja se epäkelpo tynnyripumppu on tuossa päällä.
Näytä liitetiedosto 97387
Ikh yms myy uutta pumppua, mutta en uskalla moista ostaa kun maksaakin 50€
Näytä liitetiedosto 97386
Meinaankin hankkia tilalle jonkun laadukkaamman tynnyripumpun, eli varokaa moisia pumppuja!
Tuommoinen sininen pumppu löytyy EPDM tiivisteilla eli soveltuu adblue ja jäähdytysnesteiden pumppaukseen. Ja itse ainkin tyytyväinen olen ollut. Bensiinin kanssahan tulisi olla kyllä ehdottomasti viton tiivisteet. Nyrkkisääntönähän on kun aineen PH yli 7 niin EPDM ja kun alle niin Viton.:)

Taannoin ruuvasin nurkkaan tällaisen lampun. Kuvasta näkyykin, että yksi poppo pimeni, tuote on siis huono.

AEB619A8-7481-4C5A-87B5-95E6C9AE24A9.webp

Kuitenkin huollettavuudeltaan valaisin on viiden tähden kapine. Sähköt kytketään seinään kiinnitettävään osaan. Sen ja itse valaisimen välillä on pistoke. Koko mööpeli purkautuu ja kasautuu yhdellä ruuvilla. Olipa nopea vaihtaa ehjä tilalle. Rikkinäinen lähtee Amazoniin takas.

F2D34F86-4C5B-4F49-BBD4-F0D18F8DD50A.webp
4E021B3A-372B-43C7-AD95-FCA283188D1F.webp

https://www.amazon.de/gp/product/B08CK865JY

Viimeksi muokattu:
Toisen Amazonin valaisimen PIR-tunnistin on mainio. Valaisin on myös tehokas. Mutta asennettavuus on PERSEESTÄ. :kiroaa: Tämän suunnittelijalla ei pahemmin ole polla säteillyt. Kokeilkaapa itse asentaa tätä kiroamatta kertaakaan. Takaan, että ottaa lujille.

BE18CECD-5792-4F32-BF20-C4B8E1B70532.webp

https://www.amazon.de/gp/product/B09WZ7RXR2

Viimeksi muokattu:
Puhun aina kausivaloista en Jouluvaloista, Puuilon 4 m,n kartano valosarjat jotka on nyt tarjouksessa hajosivat. Ensin yksi ja eilen taas toinen, on vaihdettu toimivia muuntajia mutta ei auttanut. Eli tuotteen led ketjuissa on vikaa jota ei voi korjata, kuittia tuskin löytyy ja käteisellä rahalla on maksettu. Saas nähdä miten käy kun käyn reklamoimassa? Uusia en vaihdossa ota kun nekin varmaan hajoaa varmaan viikossa.

Olen alkanut kriittisesti tarkastella näitä tarjouksia. Usein tarjoushintaan on jokin syy. Etenkin käkkäräinen myy halpuutuksella pashaa.

ainakin sen jarrukliinerin suutin ihan pasha sopis enempi hyönteismyrkkyputeliin.

no melko tarkkaan kaikki halvat LED putket on kakkendaalia
Ai niinku kestoltaan vai sitten värinlaatu yms. asioilta?

Nimim. mulla on Airam yms. halpamerkkejä kymmeniä putkia katossa ja kyllä ne jo kolmatta vuotta syttyvät ja valaisevat mallikkaasti. ( Käyttö tosin aika satunnaista n 5-10h/vko)

Toimannin Energy merkkiset liiketunnistin ledvalonheittäjät joita ostin parisen vuotta sitten 5 kpl. Nyt näistä 2 kpl on heitetty roskiin rikkoutumisen takia. Alitajunnassa oli tietoisuus halvalla ei saa hyvää.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin